ΥΠΑΝ: Επικαιροποιήθηκε η απόφαση για τους τρόπους υποβολής των αναφορών και καταγγελιών στη γενική γραμματεία Εμπορίου
Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των καταγγελιών και των αναφορών που φτάνουν στη γενική γραμματεία Εμπορίου, επικαιροποιήθηκε απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με το «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης». Υπενθυμίζεται ότι οι αναφορές και οι καταγγελίες μπορεί να αφορούν: α) σε συμβάσεις που περιέχουν γενικούς – καταχρηστικούς όρους συναλλαγών, β) σε ζητήματα εγγυήσεων, γ) σε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων, δ) σε συμβάσεις από απόσταση, ε) σε συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, στ) σε ορισμένες πτυχές συμβάσεων εντός εμπορικού καταστήματος, ζ) σε συμβάσεις εμπορίας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση, η) σε συμβάσεις παροχής υπηρεσιών προς τους καταναλωτές σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν. 2251/1994, θ) στην ευθύνη του παραγωγού ελαττωματικών προϊόντων, ι) σε άλλες ειδικότερες εθνικές ή ενωσιακές διατάξεις για την προστασία των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών σε τομείς για την εποπτεία των οποίων αρμόδια είναι […] Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των καταγγελιών και των αναφορών που φτάνουν στη γενική γραμματεία Εμπορίου, επικαιροποιήθηκε απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με το «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης». Υπενθυμίζεται ότι οι αναφορές και οι καταγγελίες μπορεί να αφορούν: α) σε συμβάσεις που περιέχουν γενικούς – καταχρηστικούς όρους συναλλαγών, β) σε ζητήματα εγγυήσεων, γ) σε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων, δ) σε συμβάσεις από απόσταση, ε) σε συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, στ) σε ορισμένες πτυχές συμβάσεων εντός εμπορικού καταστήματος, ζ) σε συμβάσεις εμπορίας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση, η) σε συμβάσεις παροχής υπηρεσιών προς τους καταναλωτές σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν. 2251/1994, θ) στην ευθύνη του παραγωγού ελαττωματικών προϊόντων, ι) σε άλλες ειδικότερες εθνικές ή ενωσιακές διατάξεις για την προστασία των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών σε τομείς για την εποπτεία των οποίων αρμόδια είναι ΕΛΛΑΔΑ, γενική γραμματεία Εμπορίου, υπουργείο Ανάπτυξης