ΥΠΑΝ: Επικαιροποίηση απόφασης για τους τρόπους υποβολής καταγγελιών στη ΓΓ Εμπορίου
Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των καταγγελιών και των αναφορών που φτάνουν στη γενική γραμματεία Εμπορίου, επικαιροποιήθηκε απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με το «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης». Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των καταγγελιών και των αναφορών που φτάνουν στη γενική γραμματεία Εμπορίου, επικαιροποιήθηκε απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με το «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης». Ελλάδα, Ελλάδα, Newsroom, Υπουργείο Ανάπτυξης, Εμπόριο, Καταναλωτές – Νοικοκυριά