«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τους δασμούς Τραμπ – Μακροπρόθεσμες οι επιπτώσεις, λένε αναλυτές

Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και μεταφοράς οχημάτων θα είναι, πιθανόν, μακροπρόθεσμα οι μεγαλύτεροι χαμένοι από τους δασμούς που ανακοίνωσε ο αμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, επηρεάζοντας περίπου 60 χώρες και που αναμένεται να οδηγήσουν σε μείωση των εισαγωγών στις ΗΠΑ λόγω χαμηλής ζήτησης. Σύμφωνα με αναλυτές, η αγορά εμπορευματοκιβωτίων δεν θα αντιδράσει άμεσα στις ανακοινώσεις δασμών, καθώς οι περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες θα χρειαστούν χρόνο για να προσαρμόσουν τα πλοία στις αλυσίδες εφοδιασμού, να αναδρομολογήσουν τις αποστολές ή να αλλάξουν στρατηγικές προσαρμόζοντας τη χωρητικότητα. Κάτι που υποστηρίζει και η εταιρεία ερευνών και αναλύσεων Xeneta, η οποία δεν αναμένει εκτίναξη του κόστους των θαλάσσιων μεταφορών προς το παρόν. Ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής της Xeneta – της πλατφόρμας πληροφοριών για τις θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές – δήλωσε ότι «πολλοί Αμερικανοί φορτωτές βρίσκονται ακριβώς στο σημείο να συμφωνήσουν νέες μακροπρόθεσμες συμβάσεις θαλάσσιων εμπορευματοκιβωτίων που θα τεθούν σε ισχύ την 1η Μαΐου, οπότε αυτό τους φέρνει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση για το από πού θα εισάγουν […] Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και μεταφοράς οχημάτων θα είναι, πιθανόν, μακροπρόθεσμα οι μεγαλύτεροι χαμένοι από τους δασμούς που ανακοίνωσε ο αμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, επηρεάζοντας περίπου 60 χώρες και που αναμένεται να οδηγήσουν σε μείωση των εισαγωγών στις ΗΠΑ λόγω χαμηλής ζήτησης. Σύμφωνα με αναλυτές, η αγορά εμπορευματοκιβωτίων δεν θα αντιδράσει άμεσα στις ανακοινώσεις δασμών, καθώς οι περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες θα χρειαστούν χρόνο για να προσαρμόσουν τα πλοία στις αλυσίδες εφοδιασμού, να αναδρομολογήσουν τις αποστολές ή να αλλάξουν στρατηγικές προσαρμόζοντας τη χωρητικότητα. Κάτι που υποστηρίζει και η εταιρεία ερευνών και αναλύσεων Xeneta, η οποία δεν αναμένει εκτίναξη του κόστους των θαλάσσιων μεταφορών προς το παρόν. Ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής της Xeneta – της πλατφόρμας πληροφοριών για τις θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές – δήλωσε ότι «πολλοί Αμερικανοί φορτωτές βρίσκονται ακριβώς στο σημείο να συμφωνήσουν νέες μακροπρόθεσμες συμβάσεις θαλάσσιων εμπορευματοκιβωτίων που θα τεθούν σε ισχύ την 1η Μαΐου, οπότε αυτό τους φέρνει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση για το από πού θα εισάγουν Διεθνής οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, δασμοί, εμπορικός πόλεμος, ναυτιλία, Ντόναλντ Τραμπ