Οικονομία

Τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο η Ελλάδα: Η αξία του στόλου μας αποτιμάται στα 183 δισ. δολάρια

Παρά τη διεθνή αστάθεια στις αγορές και τις γεωπολιτικές εντάσεις, η ελληνική ναυτοσύνη συνεχίζει να πρωταγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2025 βρίσκει τη χώρα μας σταθερά στην ελίτ της παγκόσμιας ναυτιλίας, επιβεβαιώνοντας ότι οι πλοιοκτήτες μας διατηρούν ηγετική θέση. Ειδικότερα, με βάση τα τελευταία στοιχεία της VesselsValue, η χώρα μας συγκαταλέγεται στην πρώτη τριάδα των ισχυρότερων ναυτιλιακών κρατών παγκοσμίως, καθώς η αξία του ελληνόκτητου στόλου ανέρχεται στα 183 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα η ελληνόκτητη ναυτιλία κατέχει το 25,2% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers), με συνολικό αριθμό 2.602 πλοίων. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η παρουσία μας στα πετρελαιοφόρα, όπου φτάνει το 30,2% του παγκόσμιου στόλου, ενώ στα πλοία μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων το ποσοστό αγγίζει το 14,9%. Εξίσου σημαντική όμως είναι η παρουσία μας και στον τομέα της ενέργειας. Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 23,1% της παγκόσμιας χωρητικότητας στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers) και το 13,2% στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου (LPG […] Παρά τη διεθνή αστάθεια στις αγορές και τις γεωπολιτικές εντάσεις, η ελληνική ναυτοσύνη συνεχίζει να πρωταγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2025 βρίσκει τη χώρα μας σταθερά στην ελίτ της παγκόσμιας ναυτιλίας, επιβεβαιώνοντας ότι οι πλοιοκτήτες μας διατηρούν ηγετική θέση. Ειδικότερα, με βάση τα τελευταία στοιχεία της VesselsValue, η χώρα μας συγκαταλέγεται στην πρώτη τριάδα των ισχυρότερων ναυτιλιακών κρατών παγκοσμίως, καθώς η αξία του ελληνόκτητου στόλου ανέρχεται στα 183 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα η ελληνόκτητη ναυτιλία κατέχει το 25,2% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers), με συνολικό αριθμό 2.602 πλοίων. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η παρουσία μας στα πετρελαιοφόρα, όπου φτάνει το 30,2% του παγκόσμιου στόλου, ενώ στα πλοία μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων το ποσοστό αγγίζει το 14,9%. Εξίσου σημαντική όμως είναι η παρουσία μας και στον τομέα της ενέργειας. Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 23,1% της παγκόσμιας χωρητικότητας στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers) και το 13,2% στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου (LPG  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ελληνική ναυτιλία, εφοπλιστές, στόλος 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου