Ελλάδα

Το creative studio not.a.big.one σχεδιάζει την νέα ταυτότητα της Ελληνικής Ένωσης Εκδοτών Μουσικής

Το νέο λογότυπο της Ελληνικής Ένωσης Εκδοτών Μουσικής (ΕλΕΕΜ) παρουσιάστηκε γιαπρώτη φορά στο Ζάγκρεμπ στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Συνεδρίου ICMP. Αποτελεί μέροςτης νέας ταυτότητας που σχεδίασε η ομάδα not.a.big.one προκειμένου να αναδείξει τουςβασικούς σκοπούς της Ένωσης που είναι η ενιαία εκπροσώπηση των Ελλήνων εκδοτών, ηπροώθηση διαφανούς και δίκαιης διαχείρισης δικαιωμάτων και η ενίσχυση του ρόλου τουελληνικού music publishing στο διεθνές περιβάλλον. Η not.a.big.one δημιουργήθηκε από τον Γιώργο Σπηλιόπουλο, ο οποίος διαθέτει πολυετήεμπειρία στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, ενώ έχει συνεργαστεί μεκορυφαίες εταιρείες και γνωστά brands τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Πρόκειται γιαένα creative studio το οποίο εξειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων στρατηγικών καιδημιουργικών λύσεων για brands και εταιρίες. Η έμπειρη ομάδα της not.a.big.one πιστεύει στις απλές, τολμηρές ιδέες που ενώνουνσαφή στρατηγική με ουσιαστική δημιουργικότητα, ώστε τα brands να αποκτούνξεκάθαρη φωνή, ενεργό ρόλο και διαρκή αξία. Το νέο λογότυπο της Ελληνικής Ένωσης Εκδοτών Μουσικής (ΕλΕΕΜ) παρουσιάστηκε γιαπρώτη φορά στο Ζάγκρεμπ στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Συνεδρίου ICMP. Αποτελεί μέροςτης νέας ταυτότητας που σχεδίασε η ομάδα not.a.big.one προκειμένου να αναδείξει τουςβασικούς σκοπούς της Ένωσης που είναι η ενιαία εκπροσώπηση των Ελλήνων εκδοτών, ηπροώθηση διαφανούς και δίκαιης διαχείρισης δικαιωμάτων και η ενίσχυση του ρόλου τουελληνικού music publishing στο διεθνές περιβάλλον. Η not.a.big.one δημιουργήθηκε από τον Γιώργο Σπηλιόπουλο, ο οποίος διαθέτει πολυετήεμπειρία στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, ενώ έχει συνεργαστεί μεκορυφαίες εταιρείες και γνωστά brands τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Πρόκειται γιαένα creative studio το οποίο εξειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων στρατηγικών καιδημιουργικών λύσεων για brands και εταιρίες. Η έμπειρη ομάδα της not.a.big.one πιστεύει στις απλές, τολμηρές ιδέες που ενώνουνσαφή στρατηγική με ουσιαστική δημιουργικότητα, ώστε τα brands να αποκτούνξεκάθαρη φωνή, ενεργό ρόλο και διαρκή αξία.  ΕΛΛΑΔΑ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Ελλάδα

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης σε ηλικία 76 ετών. Την είδηση για τον θάνατο του ηθοποιού γνωστοποίησε με ανάρτησή του
Ελλάδα

H αφρικανική σκόνη «σκέπασε» και τα Χανιά – Περιορισμένη ορατότητα και δυσφορία

Σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας θύμιζε η εικόνα στα Χανιά, με την ατμόσφαιρα σήμερα, λόγω της αφρικανικής σκόνης, να δημιουργεί εικόνες