Οικονομία

Το νέο «πρόσωπο» του καταναλωτή και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις

Η νέα πραγματικότητα της βιομηχανίας τροφίμων και τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου καταναλωτή. Τι δείχνουν τα στοιχεία ΙΟΒΕ και Circana Η νέα πραγματικότητα της βιομηχανίας τροφίμων και τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου καταναλωτή. Τι δείχνουν τα στοιχεία ΙΟΒΕ και Circana  Ελλάδα, Μαρίνα Φούντα, Τρόφιμα, Αγροδιατροφή, Νίκος Βέττας 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου