Το καλοκαίρι ο διαγωνισμός για την ανακαίνιση της Φοιτητικής Εστίας Αθηνών

Προσκεκλημένη στο Regional Growth Conference 2025, που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με διοργανωτή την εφημερίδα «Πελοπόννησος» και συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και το Πανεπιστήμιο Πατρών, ήταν η πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ Άννα Ροκοφύλλου. Η κα Ροκοφύλλου συμμετείχε στο πάνελ με θέμα «Φοιτητική ζωή στο σύγχρονο Πανεπιστήμιο: Προκλήσεις, ευκαιρίες και προοπτικές» και ανέπτυξε τις δράσεις του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια βίου Μάθησης αλλά και το όραμα επένδυσης στη γνώση, στις σύγχρονες συνθήκες. Η Πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ επεσήμανε, μεταξύ άλλων ότι «επένδυση στη γνώση σημαίνει σύγχρονο μοντέλο εκπαίδευσης , από το νηπιαγωγείο ως το πανεπιστήμιο αλλά και στη συνέχεια στη διαρκή μετεκπαίδευση». Επέμεινε στο μοντέλο εκπαίδευσης «που όχι απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις αλλά και της διαμορφώνει , σε συνεργασία με τις παραγωγικές δυνάμεις της χώρας». Υπογράμμισε ότι « το μοντέλο εκπαίδευσης οφείλει να παρέχει πρόνοιες για ισότιμες δυνατότητες πρόσβασης σε όλους τους νέους, καθώς και την διασφάλιση της διαβίωσης των οικονομικά ασθενέστερων φοιτητών σε αξιοπρεπείς και ανθρώπινες συνθήκες ». […] Προσκεκλημένη στο Regional Growth Conference 2025, που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με διοργανωτή την εφημερίδα «Πελοπόννησος» και συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και το Πανεπιστήμιο Πατρών, ήταν η πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ Άννα Ροκοφύλλου. Η κα Ροκοφύλλου συμμετείχε στο πάνελ με θέμα «Φοιτητική ζωή στο σύγχρονο Πανεπιστήμιο: Προκλήσεις, ευκαιρίες και προοπτικές» και ανέπτυξε τις δράσεις του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια βίου Μάθησης αλλά και το όραμα επένδυσης στη γνώση, στις σύγχρονες συνθήκες. Η Πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ επεσήμανε, μεταξύ άλλων ότι «επένδυση στη γνώση σημαίνει σύγχρονο μοντέλο εκπαίδευσης , από το νηπιαγωγείο ως το πανεπιστήμιο αλλά και στη συνέχεια στη διαρκή μετεκπαίδευση». Επέμεινε στο μοντέλο εκπαίδευσης «που όχι απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις αλλά και της διαμορφώνει , σε συνεργασία με τις παραγωγικές δυνάμεις της χώρας». Υπογράμμισε ότι « το μοντέλο εκπαίδευσης οφείλει να παρέχει πρόνοιες για ισότιμες δυνατότητες πρόσβασης σε όλους τους νέους, καθώς και την διασφάλιση της διαβίωσης των οικονομικά ασθενέστερων φοιτητών σε αξιοπρεπείς και ανθρώπινες συνθήκες ». ΕΛΛΑΔΑ