Τι κάνει ο ήλιος στην πίεση: Γιατί οι καρδιολόγοι λένε ότι το καλοκαίρι είναι η πιο επικίνδυνη εποχή για υπερτασικούς Newsroom
Υγεία & Επιστήμη, ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΗ, ΕΡΕΥΝΑ, ΗΛΙΟΣ Ξέρουμε ότι η πίεση τείνει να μειώνεται τους θερμούς μήνες, ωστόσο η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη. Η έκθεση στον ήλιο θα μπορούσε να συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, η οποία συνιστά έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους για καρδιακά και εγκεφαλικά επεισόδια.Όμως ταυτόχρονα περίπου 1 στους 10 ασθενείς παρουσιάζει το αντίθετο φαινόμενο: αύξηση της αρτηριακής
Το άρθρο Τι κάνει ο ήλιος στην πίεση: Γιατί οι καρδιολόγοι λένε ότι το καλοκαίρι είναι η πιο επικίνδυνη εποχή για υπερτασικούς εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.
Ξέρουμε ότι η πίεση τείνει να μειώνεται τους θερμούς μήνες, ωστόσο η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη. Η έκθεση στον ήλιο θα μπορούσε να συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, η οποία συνιστά έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους για καρδιακά και εγκεφαλικά επεισόδια.Όμως ταυτόχρονα περίπου 1 στους 10 ασθενείς παρουσιάζει το αντίθετο φαινόμενο: αύξηση της αρτηριακής […]
Το άρθρο Τι κάνει ο ήλιος στην πίεση: Γιατί οι καρδιολόγοι λένε ότι το καλοκαίρι είναι η πιο επικίνδυνη εποχή για υπερτασικούς εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.





