Τη μείωση των ορίων ταχύτητας θέλουν οι πολίτες – Πόσοι παραδέχονται ότι πίνουν και οδηγούν

Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών τάσσεται υπέρ της μείωσης των ορίων ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών, καθώς και της εγκατάστασης καμερών στους κεντρικούς οδικούς άξονες για την καταγραφή τροχαίων παραβάσεων και την επιβολή προστίμων. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την πανελλαδική έρευνα της εταιρείας Palmos Analysis, η οποία παρουσιάστηκε στο ΕΡΤNEWS και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 26-31 Μαρτίου 2025 Ποσοστά οδηγών στον γενικό πληθυσμό Περίπου 73% των κατοίκων των μεγάλων αστικών κέντρων δηλώνουν ότι οδηγούν αυτοκίνητο, ενώ το 5% οδηγεί δίκυκλο. Αντίθετα, το 21% δεν οδηγεί κάποιο όχημα. Κύριες αιτίες και τρόποι αντιμετώπισης τροχαίων ατυχημάτων Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ θεωρείται η βασική αιτία τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα (64% μεταξύ των οδηγών και 73% μεταξύ όσων δεν οδηγούν). Ακολουθούν η υπερβολική ταχύτητα (49% και 55% αντίστοιχα), η χρήση κινητού κατά την οδήγηση (33% και 29%), η κακή κατάσταση του οδικού δικτύου (17% και 18%), η ελλιπής αστυνόμευση και ατιμωρησία (16% και 9%), η κακή κατάσταση των οχημάτων […] Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών τάσσεται υπέρ της μείωσης των ορίων ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών, καθώς και της εγκατάστασης καμερών στους κεντρικούς οδικούς άξονες για την καταγραφή τροχαίων παραβάσεων και την επιβολή προστίμων. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την πανελλαδική έρευνα της εταιρείας Palmos Analysis, η οποία παρουσιάστηκε στο ΕΡΤNEWS και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 26-31 Μαρτίου 2025 Ποσοστά οδηγών στον γενικό πληθυσμό Περίπου 73% των κατοίκων των μεγάλων αστικών κέντρων δηλώνουν ότι οδηγούν αυτοκίνητο, ενώ το 5% οδηγεί δίκυκλο. Αντίθετα, το 21% δεν οδηγεί κάποιο όχημα. Κύριες αιτίες και τρόποι αντιμετώπισης τροχαίων ατυχημάτων Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ θεωρείται η βασική αιτία τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα (64% μεταξύ των οδηγών και 73% μεταξύ όσων δεν οδηγούν). Ακολουθούν η υπερβολική ταχύτητα (49% και 55% αντίστοιχα), η χρήση κινητού κατά την οδήγηση (33% και 29%), η κακή κατάσταση του οδικού δικτύου (17% και 18%), η ελλιπής αστυνόμευση και ατιμωρησία (16% και 9%), η κακή κατάσταση των οχημάτων ΕΛΛΑΔΑ, έρευνα, οδήγηση, τροχαία