Τα ηλεκτρικά λεωφορεία που άλλαξαν την εμπειρία στις αστικές συγκοινωνίες της Ελλάδας

Τα καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν αθόρυβα στους δρόμους της Ελλάδας, δίχως να εκπέμπουν ρύπους, έχουν κάνει τη ζωή όλων πιο ευχάριστη. Τα υπερσύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα, 350 στο σύνολο – 240 από αυτά εξυπηρετούν τα δρομολόγια της Αθήνας και 110 της Θεσσαλονίκης, έχουν ανανεώσει τον στόλο της ΟΣΥ και έχουν βελτιώσει την καθημερινότητα στις αστικές συγκοινωνίες. Πριν από λίγες μέρες, μάλιστα, τα λεωφορεία μπήκαν στα δύσκολα: δοκιμάστηκαν μέσα στον μεσογειακό καύσωνα, με τη θερμοκρασία να ξεπερνά τους 40 βαθμούς Κελσίου. Μέσα στην εβδομάδα του καύσωνα, από τις 21 έως τις 27 Ιουλίου, στους δρόμους κυκλοφόρησαν από 151 έως 195 λεωφορεία – βάσει των αναγκών του θερινού προγράμματος της ΟΣΥ ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονταν σταθμευμένα στα αμαξοστάσια και σε ετοιμότητα για να εξυπηρετήσουν το κοινό αν προέκυπτε ανάγκη τροποποίησης ή αύξησης των δρομολογίων. Ποια ήταν η κατανάλωση ενέργειας; Την πιο απαιτητική εβδομάδα του Ιουλίου, λοιπόν, η μέση κατανάλωση ήταν περίπου 1,2 kWh ανά χιλιόμετρο – μόλις 10% παραπάνω σε σχέση με […] Τα καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν αθόρυβα στους δρόμους της Ελλάδας, δίχως να εκπέμπουν ρύπους, έχουν κάνει τη ζωή όλων πιο ευχάριστη. Τα υπερσύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα, 350 στο σύνολο – 240 από αυτά εξυπηρετούν τα δρομολόγια της Αθήνας και 110 της Θεσσαλονίκης, έχουν ανανεώσει τον στόλο της ΟΣΥ και έχουν βελτιώσει την καθημερινότητα στις αστικές συγκοινωνίες. Πριν από λίγες μέρες, μάλιστα, τα λεωφορεία μπήκαν στα δύσκολα: δοκιμάστηκαν μέσα στον μεσογειακό καύσωνα, με τη θερμοκρασία να ξεπερνά τους 40 βαθμούς Κελσίου. Μέσα στην εβδομάδα του καύσωνα, από τις 21 έως τις 27 Ιουλίου, στους δρόμους κυκλοφόρησαν από 151 έως 195 λεωφορεία – βάσει των αναγκών του θερινού προγράμματος της ΟΣΥ ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονταν σταθμευμένα στα αμαξοστάσια και σε ετοιμότητα για να εξυπηρετήσουν το κοινό αν προέκυπτε ανάγκη τροποποίησης ή αύξησης των δρομολογίων. Ποια ήταν η κατανάλωση ενέργειας; Την πιο απαιτητική εβδομάδα του Ιουλίου, λοιπόν, η μέση κατανάλωση ήταν περίπου 1,2 kWh ανά χιλιόμετρο – μόλις 10% παραπάνω σε σχέση με ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ