Ταχιάος: Η σήραγγα του Μετρό για τη Γραμμή 4 αποτελεί κομμάτι του έργου – Αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος

«Δεν υπάρχει λάθος σήραγγα. Είναι μια σήραγγα που θα κατασκευαζόταν ούτως ή άλλως γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμος χώρος να γίνει αμαξοστάσιο», διευκρίνισε ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ αναφορικά με την νέα σήραγγα 160 μέτρων στο εργοτάξιο του ΓΝΑ της Γραμμής 4 του Μετρό. Όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος, «ο ανάδοχος έκανε λάθος για την αλλαγή του τρόπου κατασκευής της σήραγγας», τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι δεν πρόκειται για λάθος σήραγγα, αλλά πρόκειται για μια τεράστια σήραγγα διαμέτρου 18 μ. η οποία δεν κατασκευάζεται με μετροπόντικα αλλά με συμβατικές μεθόδους. Όπως δήλωσε στην εκπομπή «Συνδέσεις», ο ανάδοχος δεν ακολούθησε την προβλεπόμενη μελέτη αλλά προχώρησε και έσκαψε σε βάθος 149 μ. «Η σήραγγα κατασκευάζεται στη χάραξη που έπρεπε να κατασκευαστεί με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά με τα οποία έπρεπε να κατασκευαστεί. Η Ελληνικό Μετρό υπέδειξε στην ανάδοχο κοινοπραξία ότι πρέπει να επανέλθει στην αρχική μελέτη και επεσήμανε τα ζητήματα ασφαλείας που μπορεί να προκύψουν εάν συνεχίσει με αυτόν […]