Τάσος Νυφαδόπουλος: Σε περιόδους αναταραχής η τέχνη παίζει ρόλο στην αναζήτηση και την ανάδειξη της αλήθειας

Στο πέρασμα της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, ένα γλυπτό υψώνεται σαν διαχρονικό ερώτημα απέναντι στον σύγχρονο άνθρωπο και τις κρίσεις που βιώνει καθημερινά, τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Ο άνθρωπος της «Κρίσης» στέκεται σαν να ζητά εξηγήσεις, συνεχίζοντας δέκα χρόνια μετά να προκαλεί σκέψεις και συναισθήματα. Το γλυπτό «Κρίση» του Τάσου Νυφαδόπουλου αποτελεί το πρώτο δημόσιο έργο τέχνης παγκοσμίως αφιερωμένο στην παγκόσμια οικονομική κρίση και τις κοινωνικές της συνέπειες. Κοσμώντας τον δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, από την πρώτη του παρουσίαση το 2015 έχει προκαλέσει διεθνές ενδιαφέρον και διάλογο. Με έντονο συμβολισμό και βαθιά ανθρωποκεντρική ματιά, το έργο του δεν καταγράφει απλώς τα γεγονότα, αλλά δίνει φωνή στον άνθρωπο πίσω από την κρίση. Με φόντο τη νέα εποχή παγκόσμιων και εγχώριων κρίσεων, ο γλύπτης και καλλιτέχνης μιλά στο Newsbeast για την τέχνη ως κοινωνική πράξη, την ανάγκη διατήρησης της συλλογικής μνήμης, και τον ρόλο του καλλιτέχνη στο σήμερα. -Δέκα χρόνια μετά τη δημόσια παρουσίαση του γλυπτού «Κρίση», η επικαιρότητα θεωρείτε ότι συνδέεται με τις συγκυρίες […] Στο πέρασμα της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, ένα γλυπτό υψώνεται σαν διαχρονικό ερώτημα απέναντι στον σύγχρονο άνθρωπο και τις κρίσεις που βιώνει καθημερινά, τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Ο άνθρωπος της «Κρίσης» στέκεται σαν να ζητά εξηγήσεις, συνεχίζοντας δέκα χρόνια μετά να προκαλεί σκέψεις και συναισθήματα. Το γλυπτό «Κρίση» του Τάσου Νυφαδόπουλου αποτελεί το πρώτο δημόσιο έργο τέχνης παγκοσμίως αφιερωμένο στην παγκόσμια οικονομική κρίση και τις κοινωνικές της συνέπειες. Κοσμώντας τον δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, από την πρώτη του παρουσίαση το 2015 έχει προκαλέσει διεθνές ενδιαφέρον και διάλογο. Με έντονο συμβολισμό και βαθιά ανθρωποκεντρική ματιά, το έργο του δεν καταγράφει απλώς τα γεγονότα, αλλά δίνει φωνή στον άνθρωπο πίσω από την κρίση. Με φόντο τη νέα εποχή παγκόσμιων και εγχώριων κρίσεων, ο γλύπτης και καλλιτέχνης μιλά στο Newsbeast για την τέχνη ως κοινωνική πράξη, την ανάγκη διατήρησης της συλλογικής μνήμης, και τον ρόλο του καλλιτέχνη στο σήμερα. -Δέκα χρόνια μετά τη δημόσια παρουσίαση του γλυπτού «Κρίση», η επικαιρότητα θεωρείτε ότι συνδέεται με τις συγκυρίες ΕΛΛΑΔΑ, γλυπτό, κρίση, συνέντευξη, τέχνη