Συμφωνία ύψους 1 δισ. δολαρίων του Βαγγέλη Μαρινάκη για την πώληση εννέα πλοίων VLCC
Συμφωνία ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων έκλεισε ο Βαγγέλης Μαρινάκης με τη ναυτιλιακή εταιρεία «Bahri», για την πώληση εννέα πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου, τύπου VLCC. Συγκεκριμένα, η Εθνική Ναυτιλιακή Εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας (Bahri) ανακοίνωσε ότι οριστικοποίησε συμφωνία αγοράς με την Capital Maritime and Trading, του Ευάγγελου Μαρινάκη, για την απόκτηση εννέα πλοίων VLCC έναντι συνολικού ποσού 1 δισ. δολαρίων. Τα περισσότερα από τα VLCC κατασκευάστηκαν στη Νότια Κορέα και έχουν μέση ηλικία 5,9 έτη. Τα πλοία αυτά είναι εφοδιασμένα με scrubbers και εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογίες ενεργειακής απόδοσης και χαμηλών εκπομπών για την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αναφέρει το «Riviera Maritime». Η ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία συμφώνησε να παραδώσει τα VLCC στην Bahri σε παρτίδες μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025. Σύμφωνα με τους όρους πληρωμής, η Bahri θα καταβάλει το 10% της συνολικής αξίας της συναλλαγής κατά την υπογραφή της συμφωνίας αγοράς, ενώ το υπόλοιπο 90% θα καταβληθεί κατά την παράδοση των πλοίων. «Η συμφωνία αυτή θα προωθήσει […] Συμφωνία ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων έκλεισε ο Βαγγέλης Μαρινάκης με τη ναυτιλιακή εταιρεία «Bahri», για την πώληση εννέα πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου, τύπου VLCC. Συγκεκριμένα, η Εθνική Ναυτιλιακή Εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας (Bahri) ανακοίνωσε ότι οριστικοποίησε συμφωνία αγοράς με την Capital Maritime and Trading, του Ευάγγελου Μαρινάκη, για την απόκτηση εννέα πλοίων VLCC έναντι συνολικού ποσού 1 δισ. δολαρίων. Τα περισσότερα από τα VLCC κατασκευάστηκαν στη Νότια Κορέα και έχουν μέση ηλικία 5,9 έτη. Τα πλοία αυτά είναι εφοδιασμένα με scrubbers και εξοπλισμένα με προηγμένες τεχνολογίες ενεργειακής απόδοσης και χαμηλών εκπομπών για την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αναφέρει το «Riviera Maritime». Η ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία συμφώνησε να παραδώσει τα VLCC στην Bahri σε παρτίδες μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025. Σύμφωνα με τους όρους πληρωμής, η Bahri θα καταβάλει το 10% της συνολικής αξίας της συναλλαγής κατά την υπογραφή της συμφωνίας αγοράς, ενώ το υπόλοιπο 90% θα καταβληθεί κατά την παράδοση των πλοίων. «Η συμφωνία αυτή θα προωθήσει ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Βαγγέλης Μαρινάκης, πλοία, Σαουδική Αραβία