«Στο τραπέζι» η 24ωρη λειτουργία του Μετρό τα Σάββατα

Υπό εξέταση είναι η επέκταση στο ωράριο λειτουργίας του Μετρό τα Σάββατα, όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στο πλαίσιο μέτρων που στοχεύουν στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Όπως είπε ο κ. Κυρανάκης, μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN, έχει ήδη ζητηθεί προ τεσσάρων εβδομάδων από τη ΣΤΑΣΥ να εκπονήσει σχετική μελέτη βιωσιμότητας, ενώ αντίστοιχο αίτημα έχει διατυπωθεί και για το τραμ της παραλιακής, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου καταγράφεται υψηλή κίνηση και αυξημένα τροχαία. Σκοπός των παραπάνω υπό εξέταση μέτρων, είναι να διευκολύνεται η ασφαλής μετακίνηση τις νυχτερινές ώρες. Μέτρα που εξετάζονται και παρεμβάσεις Πέραν από την εξέταση του μέτρου για 24ωρο μετρό και τραμ στην παραλιακή το Σάββατο, το υπουργείο σχεδιάζει να δημιουργήσει ειδικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο θα χρηματοδοτείται από τα πρόστιμα που προκύπτουν μέσω ψηφιακής καταγραφής παραβάσεων. Όπως διευκρίνισε, ο κ. Κυρανάκης, στόχος είναι να μη χρηματοδοτούνται τα μέτρα από τον κρατικό προϋπολογισμό. «Ο φορολογούμενος, πράγματι, […] Υπό εξέταση είναι η επέκταση στο ωράριο λειτουργίας του Μετρό τα Σάββατα, όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στο πλαίσιο μέτρων που στοχεύουν στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Όπως είπε ο κ. Κυρανάκης, μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN, έχει ήδη ζητηθεί προ τεσσάρων εβδομάδων από τη ΣΤΑΣΥ να εκπονήσει σχετική μελέτη βιωσιμότητας, ενώ αντίστοιχο αίτημα έχει διατυπωθεί και για το τραμ της παραλιακής, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου καταγράφεται υψηλή κίνηση και αυξημένα τροχαία. Σκοπός των παραπάνω υπό εξέταση μέτρων, είναι να διευκολύνεται η ασφαλής μετακίνηση τις νυχτερινές ώρες. Μέτρα που εξετάζονται και παρεμβάσεις Πέραν από την εξέταση του μέτρου για 24ωρο μετρό και τραμ στην παραλιακή το Σάββατο, το υπουργείο σχεδιάζει να δημιουργήσει ειδικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο θα χρηματοδοτείται από τα πρόστιμα που προκύπτουν μέσω ψηφιακής καταγραφής παραβάσεων. Όπως διευκρίνισε, ο κ. Κυρανάκης, στόχος είναι να μη χρηματοδοτούνται τα μέτρα από τον κρατικό προϋπολογισμό. «Ο φορολογούμενος, πράγματι, ΕΛΛΑΔΑ, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μετρό