Οικονομία

Στην τελική ευθεία το master plan του λιμανιού της Πάτρας

Το μοντέλο της υποπαραχώρησης συγκεκριμένων λιμενικών υπηρεσιών πιθανόν σε έναν επενδυτή, που θα αφορά τον τομέα της κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού, προκρίνεται σύμφωνα με πληροφορίες για το λιμάνι του Κατακόλου και της Πάτρας. Για το θέμα της αξιοποίησης των δύο λιμένων έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός πρόσληψης νομικού, χρηματο-οικονομικού και τεχνικού συμβούλου, προκειμένου να αποφασιστεί αν η υποπαραχώρηση δραστηριοτήτων στα δύο λιμάνια θα αξιοποιηθεί από έναν ιδιωτή επενδυτή ή το καθένα ξεχωριστά ή ένας ενδιάμεσος συνδυασμός. Στόχο, ωστόσο, αποτελεί η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια. Σύμφωνα με στελέχη της λιμενικής αγοράς η απόσταση των δύο λιμένων, που χαρακτηρίζονται διεθνούς ενδιαφέροντος, αναμένεται να μειωθεί κατά πολύ μετά και την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργου. Έτσι, θα μπορούσε να υπάρξει μια συνδυασμένη αξιοποίηση από τον ίδιο επενδυτή. Στελέχη της αγοράς κρουαζιέρας αναφέρουν ότι οι δύο λιμένες μπορούν να αποκτήσουν ισχυρό brade name στη διεθνή αγορά κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού (σκάφη αναψυχής), καθώς με την παράδοση του […] Το μοντέλο της υποπαραχώρησης συγκεκριμένων λιμενικών υπηρεσιών πιθανόν σε έναν επενδυτή, που θα αφορά τον τομέα της κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού, προκρίνεται σύμφωνα με πληροφορίες για το λιμάνι του Κατακόλου και της Πάτρας. Για το θέμα της αξιοποίησης των δύο λιμένων έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός πρόσληψης νομικού, χρηματο-οικονομικού και τεχνικού συμβούλου, προκειμένου να αποφασιστεί αν η υποπαραχώρηση δραστηριοτήτων στα δύο λιμάνια θα αξιοποιηθεί από έναν ιδιωτή επενδυτή ή το καθένα ξεχωριστά ή ένας ενδιάμεσος συνδυασμός. Στόχο, ωστόσο, αποτελεί η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια. Σύμφωνα με στελέχη της λιμενικής αγοράς η απόσταση των δύο λιμένων, που χαρακτηρίζονται διεθνούς ενδιαφέροντος, αναμένεται να μειωθεί κατά πολύ μετά και την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργου. Έτσι, θα μπορούσε να υπάρξει μια συνδυασμένη αξιοποίηση από τον ίδιο επενδυτή. Στελέχη της αγοράς κρουαζιέρας αναφέρουν ότι οι δύο λιμένες μπορούν να αποκτήσουν ισχυρό brade name στη διεθνή αγορά κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού (σκάφη αναψυχής), καθώς με την παράδοση του  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, λιμάνι Πάτρας 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου