Οικονομία

Σταμπουλίδης: Το ΕΣΠΑ πρέπει να προσαρμοστεί στα πρότυπα του Ταμείου Ανάκαμψης

Στη δημιουργία υπεραξίας για τις δημόσιες υποδομές που διαχειρίζεται το Υπερταμείο, αλλά και στην ανάγκη θεσμικών αλλαγών ώστε οι προσφυγές να μην καθυστερούν τα δημόσια έργα, αναφέρθηκε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Υπερταμείου, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, στο 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2025, που λαμβάνει χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο. «Για εμάς δεν υπάρχει πλέον καμία πίεση να αποκρατικοποιήσουμε υποδομές απλώς για να εξαργυρώσουμε την αξία τους. Αντιθέτως, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε υπεραξία μέσα από την αναβάθμιση του μάνατζμεντ τους αλλά και μέσω της αναβάθμισης των ίδιων των υποδομών, ώστε να επανέλθουν στην αγορά με άλλη αφετηρία και νέα δυναμική», σημείωσε χαρακτηριστικά. Ο κ. Σταμπουλίδης ανέφερε ως παράδειγμα τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Βόλου, όπου η στρατηγική έχει αλλάξει λόγω των νέων συνθηκών. «Δεν πρόκειται για περιουσιακά στοιχεία που ωριμάζουμε με τις παλιές, συνήθεις διαδικασίες αποκρατικοποίησης. Εφαρμόζουμε ένα νέο μοντέλο, όπου ο ίδιος ο λιμένας θα λειτουργεί ταυτόχρονα ως μοχλός ανάπτυξης και ως εθνική πύλη εισόδου για […] Στη δημιουργία υπεραξίας για τις δημόσιες υποδομές που διαχειρίζεται το Υπερταμείο, αλλά και στην ανάγκη θεσμικών αλλαγών ώστε οι προσφυγές να μην καθυστερούν τα δημόσια έργα, αναφέρθηκε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Υπερταμείου, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, στο 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2025, που λαμβάνει χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο. «Για εμάς δεν υπάρχει πλέον καμία πίεση να αποκρατικοποιήσουμε υποδομές απλώς για να εξαργυρώσουμε την αξία τους. Αντιθέτως, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε υπεραξία μέσα από την αναβάθμιση του μάνατζμεντ τους αλλά και μέσω της αναβάθμισης των ίδιων των υποδομών, ώστε να επανέλθουν στην αγορά με άλλη αφετηρία και νέα δυναμική», σημείωσε χαρακτηριστικά. Ο κ. Σταμπουλίδης ανέφερε ως παράδειγμα τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Βόλου, όπου η στρατηγική έχει αλλάξει λόγω των νέων συνθηκών. «Δεν πρόκειται για περιουσιακά στοιχεία που ωριμάζουμε με τις παλιές, συνήθεις διαδικασίες αποκρατικοποίησης. Εφαρμόζουμε ένα νέο μοντέλο, όπου ο ίδιος ο λιμένας θα λειτουργεί ταυτόχρονα ως μοχλός ανάπτυξης και ως εθνική πύλη εισόδου για  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΕΣΠΑ, Ταμείο Ανάκαμψης, Υπερταμείο 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου