Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Η εξαγορά της καραμελοποιίας Λάβδας και τα σχέδια για ένα μεγάλο όμιλο τροφίμων
Σε εξέλιξη βρίσκεται ο στρατηγικός σχεδιασμός του επιχειρηματία Σπύρου Θεοδωρόπουλου για την επόμενη μέρα της ΙΟΝ, τον έλεγχο της οποίας έχει η Bespoke SGA Holdings. Στο πλαίσιο αυτό, εχθές ανακοινώθηκε η εξαγορά του 75% της καραμελοποιίας Λάβδας από την ΙΟΝ, με την συνένωση των δύο ιστορικών ελληνικών εταιρειών να εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει οικονομίες κλίμακος και θα ενδυναμώσει περαιτέρω την ανάπτυξή τους στις αγορές που δραστηριοποιούνται, δημιουργώντας επιπλέον αξία για τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και τους καταναλωτές. Με την εξαγορά αυτή, η ΙΟΝ επιστρέφει δυναμικά στον κλάδο των ζαχαρωδών προϊόντων εμπλουτίζοντας ξανά το χαρτοφυλάκιό της. Η ΙΟΝ, με ιστορία 94 ετών, δραστηριοποιείτο και στον κλάδο της καραμέλας από το 1930 έως το 2016, διαθέτοντας στην αγορά, εμβληματικά προϊόντα. Η Λάβδας δραστηριοποιείται από το 1953 στον χώρο της καραμελοποιίας στην ελληνική αγορά ενώ τα τελευταία χρόνια έχει εισχωρήσει στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ., της Ασίας και των Αραβικών κρατών όπου απευθύνει περισσότερο από το 50% των προϊόντων της. Ο κ. […] Σε εξέλιξη βρίσκεται ο στρατηγικός σχεδιασμός του επιχειρηματία Σπύρου Θεοδωρόπουλου για την επόμενη μέρα της ΙΟΝ, τον έλεγχο της οποίας έχει η Bespoke SGA Holdings. Στο πλαίσιο αυτό, εχθές ανακοινώθηκε η εξαγορά του 75% της καραμελοποιίας Λάβδας από την ΙΟΝ, με την συνένωση των δύο ιστορικών ελληνικών εταιρειών να εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει οικονομίες κλίμακος και θα ενδυναμώσει περαιτέρω την ανάπτυξή τους στις αγορές που δραστηριοποιούνται, δημιουργώντας επιπλέον αξία για τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και τους καταναλωτές. Με την εξαγορά αυτή, η ΙΟΝ επιστρέφει δυναμικά στον κλάδο των ζαχαρωδών προϊόντων εμπλουτίζοντας ξανά το χαρτοφυλάκιό της. Η ΙΟΝ, με ιστορία 94 ετών, δραστηριοποιείτο και στον κλάδο της καραμέλας από το 1930 έως το 2016, διαθέτοντας στην αγορά, εμβληματικά προϊόντα. Η Λάβδας δραστηριοποιείται από το 1953 στον χώρο της καραμελοποιίας στην ελληνική αγορά ενώ τα τελευταία χρόνια έχει εισχωρήσει στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ., της Ασίας και των Αραβικών κρατών όπου απευθύνει περισσότερο από το 50% των προϊόντων της. Ο κ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, σοκολάτες, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, τρόφιμα