Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Τι θα αλλάξει και τι όχι στην επόμενη δεκαετία

Εν μέσω ραγδαίων αλλαγών στην κατανάλωση, ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων περνά στη νέα εποχή. Η χρήση της τεχνολογίας και οι σταθερές που παραμένουν αμετάβλητες. Η δυναμική του online καναλιού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες. Εν μέσω ραγδαίων αλλαγών στην κατανάλωση, ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων περνά στη νέα εποχή. Η χρήση της τεχνολογίας και οι σταθερές που παραμένουν αμετάβλητες. Η δυναμική του online καναλιού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες.  Ελλάδα, Μαρίνα Φούντα, Σούπερ Μάρκετ, Ηλεκτρονικό εμπόριο (online shopping), Social Media, Λιανεμπόριο, Τεχνητή νοημοσύνη 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου