Σούπερ μάρκετ: Τι θα αλλάξει και τι όχι στην επόμενη δεκαετία

Εν μέσω ραγδαίων αλλαγών στην κατανάλωση, ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων περνά στη νέα εποχή. Η χρήση της τεχνολογίας και οι σταθερές που παραμένουν αμετάβλητες. Η δυναμική του online καναλιού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες. Εν μέσω ραγδαίων αλλαγών στην κατανάλωση, ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων περνά στη νέα εποχή. Η χρήση της τεχνολογίας και οι σταθερές που παραμένουν αμετάβλητες. Η δυναμική του online καναλιού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες. Ελλάδα, Μαρίνα Φούντα, Σούπερ Μάρκετ, Ηλεκτρονικό εμπόριο (online shopping), Social Media, Λιανεμπόριο, Τεχνητή νοημοσύνη