Σε ισχύ το πασχαλινό ωράριο – Ανεβαίνει η κίνηση στην αγορά
Σε εορταστικούς ρυθμούς κινείται η αγορά ενόψει Πάσχα με τους εμπόρους να περιμένουν ο εορταστικός τζίρος, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών και των υπηρεσιών εστίασης και διαμονής, να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ της περυσινής χρονιάς. Σε ό,τι αφορά στο κόστος του εορταστικού τραπεζιού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης, τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο φετινό «Καλάθι του Πάσχα» έχουν ίδιες ή και χαμηλότερες τιμές σε σχέση με το 2023. Στο μεταξύ, τα συνεργεία ελέγχου «οργώνουν» την αγορά καθώς εφέτος το Πάσχα είναι ουσιαστικά εντός της θερινής τουριστικής περιόδου και θα πρέπει να συνυπολογιστεί η αυξημένη τουριστική κίνηση από το εξωτερικό με την «εισαγόμενη κατανάλωση». Σημειώνεται πως για να μπορέσουν να κάνουν οι καταναλωτές έρευνα αγοράς αλλά και τα ψώνια τους με μεγαλύτερη άνεση, τα καταστήματα θα είναι ανοικτά αυτή την Κυριακή. Την ίδια στιγμή αυξάνεται η κίνηση και στα σούπερ μάρκετ με τους καταναλωτές να αξιοποιούν συνδυαστικά το «Καλάθι του Νοικοκυριού», το «Καλάθι της […] Σε εορταστικούς ρυθμούς κινείται η αγορά ενόψει Πάσχα με τους εμπόρους να περιμένουν ο εορταστικός τζίρος, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών και των υπηρεσιών εστίασης και διαμονής, να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ της περυσινής χρονιάς. Σε ό,τι αφορά στο κόστος του εορταστικού τραπεζιού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης, τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο φετινό «Καλάθι του Πάσχα» έχουν ίδιες ή και χαμηλότερες τιμές σε σχέση με το 2023. Στο μεταξύ, τα συνεργεία ελέγχου «οργώνουν» την αγορά καθώς εφέτος το Πάσχα είναι ουσιαστικά εντός της θερινής τουριστικής περιόδου και θα πρέπει να συνυπολογιστεί η αυξημένη τουριστική κίνηση από το εξωτερικό με την «εισαγόμενη κατανάλωση». Σημειώνεται πως για να μπορέσουν να κάνουν οι καταναλωτές έρευνα αγοράς αλλά και τα ψώνια τους με μεγαλύτερη άνεση, τα καταστήματα θα είναι ανοικτά αυτή την Κυριακή. Την ίδια στιγμή αυξάνεται η κίνηση και στα σούπερ μάρκετ με τους καταναλωτές να αξιοποιούν συνδυαστικά το «Καλάθι του Νοικοκυριού», το «Καλάθι της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, αγορά, Πάσχα