Ελλάδα

Σε δημόσια διαβούλευση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας – Αυστηροποιούνται οι ποινές, οι αλλαγές στα όρια ταχύτητας

Σε δημόσια διαβούλευση τίθεται το νέο κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, «με γνώμονα την οδική ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής, αλλά και σύμφωνα με τις ανάγκες της σύγχρονης κινητικότητας και τη σταδιακή ψηφιοποίηση των διαδικασιών» ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ως προς τη φιλοσοφία των ρυθμίσεων, σημειώνεται ότι μια ολοκληρωμένη πολιτική ποινών πρέπει να επικεντρώνεται στην οδική ασφάλεια, χωρίς να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Στόχος είναι η συμμόρφωση των οδηγών, η επιβολή δίκαιων ποινών που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα / επικινδυνότητα της κάθε παράβασης, αλλά και η διασφάλιση της είσπραξης των προστίμων. Οι ποινές αφορούν κυρίως στον οδηγό (χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση άδειας οδήγησης, βαθμοί ποινής ΣΕΣΟ) και όχι στο όχημα (αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας), καθώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς. Οι ποινές πρέπει να είναι ανάλογες των παραβάσεων και κατατάσσονται ως προς την επικινδυνότητά τους σε: – αυτές που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα (π.χ., η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα ή η αντικανονική […] Σε δημόσια διαβούλευση τίθεται το νέο κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, «με γνώμονα την οδική ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής, αλλά και σύμφωνα με τις ανάγκες της σύγχρονης κινητικότητας και τη σταδιακή ψηφιοποίηση των διαδικασιών» ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ως προς τη φιλοσοφία των ρυθμίσεων, σημειώνεται ότι μια ολοκληρωμένη πολιτική ποινών πρέπει να επικεντρώνεται στην οδική ασφάλεια, χωρίς να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Στόχος είναι η συμμόρφωση των οδηγών, η επιβολή δίκαιων ποινών που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα / επικινδυνότητα της κάθε παράβασης, αλλά και η διασφάλιση της είσπραξης των προστίμων. Οι ποινές αφορούν κυρίως στον οδηγό (χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση άδειας οδήγησης, βαθμοί ποινής ΣΕΣΟ) και όχι στο όχημα (αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας), καθώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς. Οι ποινές πρέπει να είναι ανάλογες των παραβάσεων και κατατάσσονται ως προς την επικινδυνότητά τους σε: – αυτές που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα (π.χ., η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα ή η αντικανονική  ΕΛΛΑΔΑ, Κ.Ο.Κ. 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Ελλάδα

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης σε ηλικία 76 ετών. Την είδηση για τον θάνατο του ηθοποιού γνωστοποίησε με ανάρτησή του
Ελλάδα

H αφρικανική σκόνη «σκέπασε» και τα Χανιά – Περιορισμένη ορατότητα και δυσφορία

Σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας θύμιζε η εικόνα στα Χανιά, με την ατμόσφαιρα σήμερα, λόγω της αφρικανικής σκόνης, να δημιουργεί εικόνες