Σε άνοδο τα σούπερ μάρκετ της γειτονιάς – Ο λόγος που επενδύουν οι μεγάλες αλυσίδες
Στις γειτονιές και τις νησιωτικές περιοχές μεταφέρεται η μάχη των σούπερ μάρκετ, με τις μεγάλες αλυσίδες να επενδύουν στην ανάπτυξη μικρών καταστημάτων, κυρίως μέσω του συστήματος της δικαιόχρησης (franchise). Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» που επικαλείται πρόσφατα στοιχεία της εταιρίας ερευνών IRI, τα mini markets ή τα μικρά καταστήματα έως 400 τ.μ. εμφανίζουν τη μεγαλύτερη άνοδο (+6%) από όλους τους τύπους καταστημάτων και σχεδόν με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τις μεγάλες αίθουσες των 1.000-2.500 τ.μ. (+3,1%). Κι αυτό γιατί τα καταστήματα της γειτονιάς έχουν το πλεονέκτημα ότι οι καταναλωτές μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους -τα περισσότερα λειτουργούν και τις Κυριακές μέχρι τις 11 το βράδυ- αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις, αλλά και τις «αυθόρμητες» αγορές, δεδομένου ότι δεν έχουν τόσο μεγάλη ποικιλία κωδικών και μεγάλες προσφορές όπως τα μεγάλα σούπερ μάρκετ. «Οι καταναλωτές, ειδικά οι ηλικιωμένοι, τα προτιμούν λόγω της εγγύτητάς τους, της προσωπικής σχέσης που αναπτύσσουν με το προσωπικό, αλλά και της ευκολίας […] Στις γειτονιές και τις νησιωτικές περιοχές μεταφέρεται η μάχη των σούπερ μάρκετ, με τις μεγάλες αλυσίδες να επενδύουν στην ανάπτυξη μικρών καταστημάτων, κυρίως μέσω του συστήματος της δικαιόχρησης (franchise). Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» που επικαλείται πρόσφατα στοιχεία της εταιρίας ερευνών IRI, τα mini markets ή τα μικρά καταστήματα έως 400 τ.μ. εμφανίζουν τη μεγαλύτερη άνοδο (+6%) από όλους τους τύπους καταστημάτων και σχεδόν με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τις μεγάλες αίθουσες των 1.000-2.500 τ.μ. (+3,1%). Κι αυτό γιατί τα καταστήματα της γειτονιάς έχουν το πλεονέκτημα ότι οι καταναλωτές μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους -τα περισσότερα λειτουργούν και τις Κυριακές μέχρι τις 11 το βράδυ- αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις, αλλά και τις «αυθόρμητες» αγορές, δεδομένου ότι δεν έχουν τόσο μεγάλη ποικιλία κωδικών και μεγάλες προσφορές όπως τα μεγάλα σούπερ μάρκετ. «Οι καταναλωτές, ειδικά οι ηλικιωμένοι, τα προτιμούν λόγω της εγγύτητάς τους, της προσωπικής σχέσης που αναπτύσσουν με το προσωπικό, αλλά και της ευκολίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, γειτονιά, καταστήματα, σούπερ μάρκετ