Σε άνοδο οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας – Επενδύσεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ

Οι βελτιωτικές παρεμβάσεις που έχουν συντελεστεί και δρομολογούνται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αστικής κινητικότητας παρουσιάστηκαν στο πάνελ της συζήτησης με θέμα «Αστικές συγκοινωνίες – Αστική κινητικότητα: Οι επιβάτες επιστρέφουν, οι προσδοκίες διευρύνονται», στο 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών ITC 2025. Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ήδη το 20% των επιβατών χρησιμοποιεί τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω τραπεζικής κάρτας Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ έκανε γνωστό ότι η δυνατότητα πληρωμής εισιτηρίου μέσω τραπεζικής κάρτας στα μέσα μαζικής μεταφοράς εδραιώνεται συνεχώς, καθώς χρήση της εν λόγω δυνατότητας κάνει το 20% των ημερήσιων επιβατών (ποσοστό που αναμένεται να ξεπεράσει το 50% προσεχώς) και το 30% των επιβατών αεροδρομίου, με σημαντικά οφέλη, όχι μόνο προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αλλά και προς το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του Οργανισμού. Ο κ. Σπηλιόπουλος πρόσθεσε επίσης ότι ακολουθεί η εφαρμογή του συστήματος Account Based Ticketing για το συνδυασμό πληρωμής του εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς, με τη χρήση ταξί, ποδηλάτου […] Οι βελτιωτικές παρεμβάσεις που έχουν συντελεστεί και δρομολογούνται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αστικής κινητικότητας παρουσιάστηκαν στο πάνελ της συζήτησης με θέμα «Αστικές συγκοινωνίες – Αστική κινητικότητα: Οι επιβάτες επιστρέφουν, οι προσδοκίες διευρύνονται», στο 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών ITC 2025. Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ήδη το 20% των επιβατών χρησιμοποιεί τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω τραπεζικής κάρτας Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ έκανε γνωστό ότι η δυνατότητα πληρωμής εισιτηρίου μέσω τραπεζικής κάρτας στα μέσα μαζικής μεταφοράς εδραιώνεται συνεχώς, καθώς χρήση της εν λόγω δυνατότητας κάνει το 20% των ημερήσιων επιβατών (ποσοστό που αναμένεται να ξεπεράσει το 50% προσεχώς) και το 30% των επιβατών αεροδρομίου, με σημαντικά οφέλη, όχι μόνο προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αλλά και προς το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του Οργανισμού. Ο κ. Σπηλιόπουλος πρόσθεσε επίσης ότι ακολουθεί η εφαρμογή του συστήματος Account Based Ticketing για το συνδυασμό πληρωμής του εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς, με τη χρήση ταξί, ποδηλάτου ΕΛΛΑΔΑ, μετρό, ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ