Οικονομία

Πώς προχωρά το «λίφτινγκ» σε 14 συρμούς (70 βαγόνια) της Γραμμής 1 (Ηλεκτρικός/ΗΣΑΠ)

Τα θεωρητικά, εκτός απροόπτου, ορόσημα για την ανακαίνιση των 14 συρμών της Γραμμής 1 που κάνει τη διαδρομή Πειραιάς – Κηφισιά. Στην Ελλάδα το πρότυπο βαγόνι, στα τέλη 2025 έτοιμος ο πρώτος συρμός, σε κυκλοφορία αρχές 2026. Η σύμβαση των 90 εκατ., τα πρόσθετα έργα, η χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ. Τα θεωρητικά, εκτός απροόπτου, ορόσημα για την ανακαίνιση των 14 συρμών της Γραμμής 1 που κάνει τη διαδρομή Πειραιάς – Κηφισιά. Στην Ελλάδα το πρότυπο βαγόνι, στα τέλη 2025 έτοιμος ο πρώτος συρμός, σε κυκλοφορία αρχές 2026. Η σύμβαση των 90 εκατ., τα πρόσθετα έργα, η χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ.  Ελλάδα, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, Υποδομές, Ηλεκτρικός (ΗΣΑΠ), Αττικό Μετρό 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου