Πώς οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν τις υπηρεσίες του Δημοσίου, από ΚΕΠ και εφορίες μέχρι δήμους και νοσοκομεία
Με στόχο τη διευκόλυνση της ζωής των πολιτών και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να εγκαινιάσει έναν νέο ψηφιακό μηχανισμό ανατροφοδότησης, που θα επιτρέψει στους πολίτες να αξιολογούν τις υπηρεσίες του Δημοσίου και να συμμετέχουν ενεργά στη βελτίωσή τους. Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία βασίζεται σε σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής αξιολόγησης, φιλοδοξεί να μετατρέψει τη σχέση πολίτη – κράτους σε μια ανοιχτή, συνεργατική διαδικασία. Με την πρώτη πιλοτική εφαρμογή να προγραμματίζεται λίαν συντόμως, το νέο σύστημα ανατροφοδότησης θα δώσει «φωνή» στους πολίτες, επιτρέποντας άμεση και συνεχή ενημέρωση της κεντρικής διοίκησης για τις ανάγκες και τα προβλήματα των δημοσίων υπηρεσιών. Ειδικότερα, η καινούργια αυτή πλατφόρμα έχει στόχο να δημιουργήσει έναν δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και της δημόσιας διοίκησης, διευκολύνοντας τον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων που ενδέχεται να προκύψουν στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών. Στην πιλοτική φάση του προγράμματος, που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025, το σύστημα θα εφαρμοστεί […] Με στόχο τη διευκόλυνση της ζωής των πολιτών και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να εγκαινιάσει έναν νέο ψηφιακό μηχανισμό ανατροφοδότησης, που θα επιτρέψει στους πολίτες να αξιολογούν τις υπηρεσίες του Δημοσίου και να συμμετέχουν ενεργά στη βελτίωσή τους. Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία βασίζεται σε σύγχρονες μεθόδους ψηφιακής αξιολόγησης, φιλοδοξεί να μετατρέψει τη σχέση πολίτη – κράτους σε μια ανοιχτή, συνεργατική διαδικασία. Με την πρώτη πιλοτική εφαρμογή να προγραμματίζεται λίαν συντόμως, το νέο σύστημα ανατροφοδότησης θα δώσει «φωνή» στους πολίτες, επιτρέποντας άμεση και συνεχή ενημέρωση της κεντρικής διοίκησης για τις ανάγκες και τα προβλήματα των δημοσίων υπηρεσιών. Ειδικότερα, η καινούργια αυτή πλατφόρμα έχει στόχο να δημιουργήσει έναν δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και της δημόσιας διοίκησης, διευκολύνοντας τον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων που ενδέχεται να προκύψουν στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών. Στην πιλοτική φάση του προγράμματος, που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025, το σύστημα θα εφαρμοστεί ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, αξιολόγηση, Δημόσιο, εφορία, ΚΕΠ, νοσοκομεία