Πώς μια influencer κατάφερε να ακυρώσει πρόστιμα 170.000 ευρώ – Ο ειδικός αλγόριθμος που εντοπίζει φοροδιαφυγή
Στο στόχαστρο της ειδικής ομάδας της ΑΑΔΕ βρίσκονται οι influencers που πρωταγωνιστούν στα social media προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες. Με τη βοήθεια ενός αλγόριθμου, οι ελεγκτές «τρέχουν» ελέγχους και διασταυρώσεις στους λογαριασμούς που διατηρούν οι influencers στο Instagram, το TikTok και το Facebook. Οι ελεγκτές ψάχνουν τις αναρτήσεις με τον έλεγχο να εκτείνεται σε βάθος ετών αναζητώντας οτιδήποτε έχουν ανεβάσει στο διαδίκτυο. Η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι φορο-ελεγκτές για να εντοπίζουν τους ψηφιακούς φοροφυγάδες είναι απλή: Παράλληλα, οι ελεγκτές αξιοποιούν τα social media για τη συλλογή στοιχείων ελεγχόμενων προκειμένου να εντοπίσουν πληροφορίες που δείχνουν ότι διάγουν πολυτελή διαβίωση που δεν συνάδει από το εισόδημα που δηλώνουν στις φορολογικές δηλώσεις τους. Στο ραντάρ της ειδικής ομάδας ελεγκτών βρίσκονται δεκάδες υποθέσεις με στόχο τον εντοπισμό επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα social media, και κάνουν εκτεταμένη φοροδιαφυγή. Η influencer που «μπλόκαρε» τον έλεγχο Υπάρχουν και περιπτώσεις όμως που οι φοροελεγκτές μάλλον το…παρακάνουν επιβάλλοντας πρόστιμα και φόρους. Χαρακτηριστική περίπτωση, μιας influencer που μπήκε στο στόχαστρο […] Στο στόχαστρο της ειδικής ομάδας της ΑΑΔΕ βρίσκονται οι influencers που πρωταγωνιστούν στα social media προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες. Με τη βοήθεια ενός αλγόριθμου, οι ελεγκτές «τρέχουν» ελέγχους και διασταυρώσεις στους λογαριασμούς που διατηρούν οι influencers στο Instagram, το TikTok και το Facebook. Οι ελεγκτές ψάχνουν τις αναρτήσεις με τον έλεγχο να εκτείνεται σε βάθος ετών αναζητώντας οτιδήποτε έχουν ανεβάσει στο διαδίκτυο. Η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι φορο-ελεγκτές για να εντοπίζουν τους ψηφιακούς φοροφυγάδες είναι απλή: Παράλληλα, οι ελεγκτές αξιοποιούν τα social media για τη συλλογή στοιχείων ελεγχόμενων προκειμένου να εντοπίσουν πληροφορίες που δείχνουν ότι διάγουν πολυτελή διαβίωση που δεν συνάδει από το εισόδημα που δηλώνουν στις φορολογικές δηλώσεις τους. Στο ραντάρ της ειδικής ομάδας ελεγκτών βρίσκονται δεκάδες υποθέσεις με στόχο τον εντοπισμό επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα social media, και κάνουν εκτεταμένη φοροδιαφυγή. Η influencer που «μπλόκαρε» τον έλεγχο Υπάρχουν και περιπτώσεις όμως που οι φοροελεγκτές μάλλον το…παρακάνουν επιβάλλοντας πρόστιμα και φόρους. Χαρακτηριστική περίπτωση, μιας influencer που μπήκε στο στόχαστρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ, influencer, ΑΑΔΕ, πρόστιμο, φοροδιαφυγή