Πώς θα γιορτάσουν τα ελληνικά νοικοκυριά το Πάσχα – Πόσα θα ξοδέψουν για αγορές, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ
Αλλαγές στις πασχαλινές καταναλωτικές και διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων αποτυπώνουν τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο 2024 με δείγμα 800 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ένα στα τέσσερα νοικοκυριά θα ταξιδέψει εκτός αστικών κέντρων για το Πάσχα, τα οικογενειακά τραπέζια θα είναι μικρότερα με περισσότερες παρασκευές στο σπίτι ενώ παραμένει σταθερή η δαπάνη για αγορές, στα 190 ευρώ ανά νοικοκυριό. Αναλυτικότερα, από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ προκύπτει ότι η πλειοψηφία των αγορών του Πάσχα θα γίνει τη Μεγάλη Εβδομάδα. Συγκεκριμένα μόνο το 35% θα κάνει τις αγορές νωρίτερα. Το 4% θα κάνει τις αγορές του το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, το 53% την Μεγάλη εβδομάδα και το 9% τελευταία στιγμή. Η συνολική δαπάνη για αγορές το Πάσχα αναμένεται να παραμείνει σταθερή με μία τάση μείωσης με βάση τις απαντήσεις των καταναλωτών. Το 40% εκτιμά ότι θα μειώσει τις αγορές του, ενώ το 34% ότι θα τις αυξήσει. Το 26% θεωρεί ότι θα μείνει αμετάβλητη. […] Αλλαγές στις πασχαλινές καταναλωτικές και διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων αποτυπώνουν τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο 2024 με δείγμα 800 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ένα στα τέσσερα νοικοκυριά θα ταξιδέψει εκτός αστικών κέντρων για το Πάσχα, τα οικογενειακά τραπέζια θα είναι μικρότερα με περισσότερες παρασκευές στο σπίτι ενώ παραμένει σταθερή η δαπάνη για αγορές, στα 190 ευρώ ανά νοικοκυριό. Αναλυτικότερα, από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ προκύπτει ότι η πλειοψηφία των αγορών του Πάσχα θα γίνει τη Μεγάλη Εβδομάδα. Συγκεκριμένα μόνο το 35% θα κάνει τις αγορές νωρίτερα. Το 4% θα κάνει τις αγορές του το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, το 53% την Μεγάλη εβδομάδα και το 9% τελευταία στιγμή. Η συνολική δαπάνη για αγορές το Πάσχα αναμένεται να παραμείνει σταθερή με μία τάση μείωσης με βάση τις απαντήσεις των καταναλωτών. Το 40% εκτιμά ότι θα μειώσει τις αγορές του, ενώ το 34% ότι θα τις αυξήσει. Το 26% θεωρεί ότι θα μείνει αμετάβλητη. ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΙΕΛΚΑ, καταναλωτές, Πάσχα