Πώς η άνοδος των τιμών των τροφίμων άλλαξε άρδην την καταναλωτική συμπεριφορά

Πώς ψωνίζουν πλέον οι Έλληνες καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ τα βασικά είδη διατροφής, στην εποχή των πληθωριστικών πιέσεων. Κάθε πότε σπεύδουν για αγορές και πόσα δαπανούν. Ο ρόλος των προσφορών και της ιδιωτικής ετικέτας. Πώς ψωνίζουν πλέον οι Έλληνες καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ τα βασικά είδη διατροφής, στην εποχή των πληθωριστικών πιέσεων. Κάθε πότε σπεύδουν για αγορές και πόσα δαπανούν. Ο ρόλος των προσφορών και της ιδιωτικής ετικέτας. Ελλάδα, Ελλάδα, Μαρίνα Φούντα, Σούπερ Μάρκετ, Χρήματα, Πληθωρισμός, Τρόφιμα, Ακρίβεια