Οικονομία

Πώς η άνοδος των τιμών των τροφίμων άλλαξε άρδην την καταναλωτική συμπεριφορά

Πώς ψωνίζουν πλέον οι Έλληνες καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ τα βασικά είδη διατροφής, στην εποχή των πληθωριστικών πιέσεων. Κάθε πότε σπεύδουν για αγορές και πόσα δαπανούν. Ο ρόλος των προσφορών και της ιδιωτικής ετικέτας. Πώς ψωνίζουν πλέον οι Έλληνες καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ τα βασικά είδη διατροφής, στην εποχή των πληθωριστικών πιέσεων. Κάθε πότε σπεύδουν για αγορές και πόσα δαπανούν. Ο ρόλος των προσφορών και της ιδιωτικής ετικέτας.  Ελλάδα, Ελλάδα, Μαρίνα Φούντα, Σούπερ Μάρκετ, Χρήματα, Πληθωρισμός, Τρόφιμα, Ακρίβεια 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου