Πώς επιτήδειοι εκμεταλλεύονται όσους οργανώνουν τις καλοκαιρινές διακοπές τους – Προσοχή στις τιμές που φαντάζουν υπερβολικά χαμηλές

Η ηλικιακή ομάδα των 18 έως 27 ετών φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευάλωτη στις ψηφιακές απάτες που αφορούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και ειδικά τον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Καθώς πλησιάζει η καλοκαιρινή περίοδος και οι καταναλωτές προετοιμάζουν τις διακοπές τους, οι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται την αυξημένη ζήτηση, δημιουργώντας πλασματικές ιστοσελίδες, αποστέλλοντας παραπλανητικά μηνύματα και emails ή λειτουργώντας με ψεύτικα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα. Με αυτόν τον τρόπο, προσποιούνται ότι αποτελούν επίσημα κανάλια επικοινωνίας, με αποτέλεσμα πολλοί χρήστες να θεωρούν ότι πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω αξιόπιστων πλατφορμών, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι είναι θύματα απάτης. Τα επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος καταγράφουν μια αύξηση της τάξης του 4% στα περιστατικά ηλεκτρονικής απάτης μέσα στο 2024, με συνολικά 349.000 καταγεγραμμένες υποθέσεις. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται είναι ποικίλες, αλλά η πιο συνηθισμένη αφορά την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών με τιμές που φαντάζουν υπερβολικά χαμηλές, με στόχο την παραπλάνηση και την προσέλκυση των καταναλωτών. Σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρήσεις του ταξιδιωτικού κλάδου και άλλοι πάροχοι υπηρεσιών […] Η ηλικιακή ομάδα των 18 έως 27 ετών φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευάλωτη στις ψηφιακές απάτες που αφορούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και ειδικά τον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Καθώς πλησιάζει η καλοκαιρινή περίοδος και οι καταναλωτές προετοιμάζουν τις διακοπές τους, οι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται την αυξημένη ζήτηση, δημιουργώντας πλασματικές ιστοσελίδες, αποστέλλοντας παραπλανητικά μηνύματα και emails ή λειτουργώντας με ψεύτικα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα. Με αυτόν τον τρόπο, προσποιούνται ότι αποτελούν επίσημα κανάλια επικοινωνίας, με αποτέλεσμα πολλοί χρήστες να θεωρούν ότι πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω αξιόπιστων πλατφορμών, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι είναι θύματα απάτης. Τα επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος καταγράφουν μια αύξηση της τάξης του 4% στα περιστατικά ηλεκτρονικής απάτης μέσα στο 2024, με συνολικά 349.000 καταγεγραμμένες υποθέσεις. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται είναι ποικίλες, αλλά η πιο συνηθισμένη αφορά την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών με τιμές που φαντάζουν υπερβολικά χαμηλές, με στόχο την παραπλάνηση και την προσέλκυση των καταναλωτών. Σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρήσεις του ταξιδιωτικού κλάδου και άλλοι πάροχοι υπηρεσιών Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, απάτη, διακοπές, τιμές