Οικονομία

Πρωταγωνιστές των θαλασσών οι Έλληνες εφοπλιστές: 21 στα 100 πλοία που ναυπηγούνται παγκοσμίως ανήκουν στην ιδιοκτησία τους

Η ελληνική ναυτιλία επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στη διεθνή σκηνή. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Lloyd’s List, οι Έλληνες εφοπλιστές ήταν εκείνοι που έβαλαν την υπογραφή τους στις περισσότερες νέες παραγγελίες πλοίων μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2025, κατακτώντας το 21% του παγκόσμιου συνόλου. Πρόκειται για ένα ποσοστό που τους τοποθετεί στην κορυφή και αποδεικνύει τη δυναμική παρουσία τους ακόμη και αυτή την περίοδο που η ναυτιλιακή αγορά χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητες και έντονο ανταγωνισμό. Η ελληνική στρατηγική έχει όπως φαίνεται από τα στοιχεία σαφή προσανατολισμό. Πολλοί εφοπλιστές προχώρησαν σε παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μικρότερης χωρητικότητας, τα λεγόμενα feeder containerships. Αυτά τα πλοία μπορεί να μην έχουν το μέγεθος των γιγαντιαίων mega-containerships, όμως παίζουν κομβικό ρόλο, καθώς συνδέουν τα μεγάλα διεθνή λιμάνια με μικρότερα περιφερειακά λιμάνια. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η ομαλή τροφοδοσία των διεθνών εμπορικών αλυσίδων και παράλληλα δημιουργούνται ευκαιρίες για κερδοφόρες επενδύσεις σε αγορές που συνεχώς επεκτείνονται. Η επιλογή των Ελλήνων να […] Η ελληνική ναυτιλία επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στη διεθνή σκηνή. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Lloyd’s List, οι Έλληνες εφοπλιστές ήταν εκείνοι που έβαλαν την υπογραφή τους στις περισσότερες νέες παραγγελίες πλοίων μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2025, κατακτώντας το 21% του παγκόσμιου συνόλου. Πρόκειται για ένα ποσοστό που τους τοποθετεί στην κορυφή και αποδεικνύει τη δυναμική παρουσία τους ακόμη και αυτή την περίοδο που η ναυτιλιακή αγορά χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητες και έντονο ανταγωνισμό. Η ελληνική στρατηγική έχει όπως φαίνεται από τα στοιχεία σαφή προσανατολισμό. Πολλοί εφοπλιστές προχώρησαν σε παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μικρότερης χωρητικότητας, τα λεγόμενα feeder containerships. Αυτά τα πλοία μπορεί να μην έχουν το μέγεθος των γιγαντιαίων mega-containerships, όμως παίζουν κομβικό ρόλο, καθώς συνδέουν τα μεγάλα διεθνή λιμάνια με μικρότερα περιφερειακά λιμάνια. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η ομαλή τροφοδοσία των διεθνών εμπορικών αλυσίδων και παράλληλα δημιουργούνται ευκαιρίες για κερδοφόρες επενδύσεις σε αγορές που συνεχώς επεκτείνονται. Η επιλογή των Ελλήνων να  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, εφοπλιστές, ναυτιλία, πλοία 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου