Οικονομία

Πρωταγωνίστρια η Ελλάδα στον τουρισμό: Η θετική εικόνα που διαρκεί όλο τον χρόνο

Παρά τις προκλήσεις και τις εποχιακές διακυμάνσεις, η Ελλάδα διατηρεί τη σταθερή της θέση ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης. Η ελκυστικότητα της χώρας δεν περιορίζεται στους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς σύμφωνα με την έκθεση του ΙΝΣΕΤΕ (Οκτώβριος 2024 – Μάρτιος 2025), η εικόνα της Ελλάδας παραμένει θετική και ισχυρή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμη και στη χειμερινή περίοδο. Η μελέτη επικεντρώνεται στη διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας και των περιφερειών της, παρακολουθώντας αναφορές στα social media και τις ταξιδιωτικές πλατφόρμες. Σε όλες τις περιοχές, από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλία, παρατηρείται υψηλός βαθμός ικανοποίησης, με συνολικές βαθμολογίες που υπερβαίνουν τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Ενδεικτικά, οι Αμερικανίδες επισκέπτριες βαθμολογούν την εμπειρία τους με 9,5, ενώ οι Βρετανίδες ακολουθούν με 9,3, αποτυπώνοντας ισχυρή συναισθηματική σύνδεση με τον προορισμό. Οι επισκέπτες από τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία εμφανίζονται επίσης ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική εμπιστοσύνη των σημαντικότερων τουριστικών αγορών. Τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών (ETC) ενισχύουν αυτήν την […] Παρά τις προκλήσεις και τις εποχιακές διακυμάνσεις, η Ελλάδα διατηρεί τη σταθερή της θέση ανάμεσα στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης. Η ελκυστικότητα της χώρας δεν περιορίζεται στους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς σύμφωνα με την έκθεση του ΙΝΣΕΤΕ (Οκτώβριος 2024 – Μάρτιος 2025), η εικόνα της Ελλάδας παραμένει θετική και ισχυρή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμη και στη χειμερινή περίοδο. Η μελέτη επικεντρώνεται στη διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας και των περιφερειών της, παρακολουθώντας αναφορές στα social media και τις ταξιδιωτικές πλατφόρμες. Σε όλες τις περιοχές, από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλία, παρατηρείται υψηλός βαθμός ικανοποίησης, με συνολικές βαθμολογίες που υπερβαίνουν τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Ενδεικτικά, οι Αμερικανίδες επισκέπτριες βαθμολογούν την εμπειρία τους με 9,5, ενώ οι Βρετανίδες ακολουθούν με 9,3, αποτυπώνοντας ισχυρή συναισθηματική σύνδεση με τον προορισμό. Οι επισκέπτες από τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία εμφανίζονται επίσης ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική εμπιστοσύνη των σημαντικότερων τουριστικών αγορών. Τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών (ETC) ενισχύουν αυτήν την  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΑΞΙΔΙ, Ταξίδι, τουρισμός 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου