Ποιο είναι το μέσο κόστος επισκευής ενός αυτοκινήτου στην Ευρώπη, σύμφωνα με την CarGarantie

Το μέσο κόστος επισκευής ενός αυτοκινήτου ανέρχεται σε 718 ευρώ, σύμφωνα με την ετήσια ανάλυση των αποζημιώσεων της CarGarantie. Είναι η πρώτη φορά που η μέση τιμή στην Ευρώπη ξεπέρασε τα 700 ευρώ, όταν το 2022 η μέση τιμή επισκευής ήταν 600 ευρώ. Ο κινητήρας ευθύνεται για τις πιο ακριβές ζημιές στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς αντιπροσωπεύει το 26% του κόστους (25,9% το προηγούμενο έτος). Το σύστημα καυσίμου, συμπεριλαμβανομένου του υπερσυμπιεστή ευθύνεται για το 17,7% (προηγούμενο έτος 17,6%), ενώ ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα (12,9%), όταν πέρσι ευθυνόταν για το 13,4%. Στα καινούργια αυτοκίνητα οι βλάβες είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιες, με τον κινητήρα να ευθύνεται για το 18,4% του κόστους επισκευής (20,4% το προηγούμενο έτος). Ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα με 17,8% (προηγούμενη χρονιά 14,7%) και το σύστημα καυσίμου (15,5%). Στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το ηλεκτρικό σύστημα παραμένει το πιο ευάλωτο εξάρτημα, υπεύθυνο για το 21,5% των βλαβών (προηγούμενο έτος 22,1%). Ακολούθησε το σύστημα καυσίμου με 18,2% και ο κινητήρας με 13,5%. Στα […] Το μέσο κόστος επισκευής ενός αυτοκινήτου ανέρχεται σε 718 ευρώ, σύμφωνα με την ετήσια ανάλυση των αποζημιώσεων της CarGarantie. Είναι η πρώτη φορά που η μέση τιμή στην Ευρώπη ξεπέρασε τα 700 ευρώ, όταν το 2022 η μέση τιμή επισκευής ήταν 600 ευρώ. Ο κινητήρας ευθύνεται για τις πιο ακριβές ζημιές στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς αντιπροσωπεύει το 26% του κόστους (25,9% το προηγούμενο έτος). Το σύστημα καυσίμου, συμπεριλαμβανομένου του υπερσυμπιεστή ευθύνεται για το 17,7% (προηγούμενο έτος 17,6%), ενώ ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα (12,9%), όταν πέρσι ευθυνόταν για το 13,4%. Στα καινούργια αυτοκίνητα οι βλάβες είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιες, με τον κινητήρα να ευθύνεται για το 18,4% του κόστους επισκευής (20,4% το προηγούμενο έτος). Ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα με 17,8% (προηγούμενη χρονιά 14,7%) και το σύστημα καυσίμου (15,5%). Στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το ηλεκτρικό σύστημα παραμένει το πιο ευάλωτο εξάρτημα, υπεύθυνο για το 21,5% των βλαβών (προηγούμενο έτος 22,1%). Ακολούθησε το σύστημα καυσίμου με 18,2% και ο κινητήρας με 13,5%. Στα AUTO, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, αυτοκίνητο