Πιέσεις στην καταναλωτική εμπιστοσύνη – Κλειδί η πάταξη της ακρίβειας
Παραμένουν οι πιο απαισιόδοξοι στην ΕΕ οι Έλληνες καταναλωτές. Ολοένα και περισσότεροι μόλις που τα βγάζουν πέρα, ενώ μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών δηλώνει χρεωμένο. Παραμένουν οι πιο απαισιόδοξοι στην ΕΕ οι Έλληνες καταναλωτές. Ολοένα και περισσότεροι μόλις που τα βγάζουν πέρα, ενώ μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών δηλώνει χρεωμένο. Ελλάδα, Κώστας Κετσιετζής, ΙΟΒΕ, Πληθωρισμός, Καταναλωτικό κλίμα, Καταναλωτές – Νοικοκυριά, Ακρίβεια, Οικονομικό κλίμα