Πανελλήνιες 2024: Οι πρώτες εκτιμήσεις για βαθμολογίες και βάσεις
Εν αναμονή της ανακοίνωσης των βαθμολογιών στα τέλη Ιουνίου είναι οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων την περασμένη Τετάρτη. Μαζί με τις βαθμολογίες, αναμένεται να ανακοινωθεί και ο αριθμός των υποψηφίων που συμμετείχαν φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, κάτι που θα δώσει σαφή εικόνα για το πώς θα κινηθούν οι βάσεις για την είσοδο στις σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα μαθήματα, τα οποία φάνηκαν να δυσκόλεψαν τους υποψηφίους θα είναι τα «κλειδιά» για την ολοκλήρωση και του φετινού παζλ. «Αναφορικά με τη γενική εικόνα των επιδόσεων είναι φανερό ότι η δυσκολία των Μαθηματικών θα επηρεάσει οπωσδήποτε το 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικών Σπουδών) και το 4ο (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Χατζητέγας, εκπαιδευτικός και αναλυτής. Συμπλήρωσε, δε, ότι οι επιδόσεις στο μάθημα των Μαθηματικών σε συνδυασμό με εκείνες στη Φυσική «θα επηρεάσουν πτωτικά τις βάσεις στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο, στα υψηλόβαθμα τμήματα των κεντρικών Πολυτεχνείων». Παράλληλα, όπως εκτίμησε, οι επιδόσεις στο μάθημα […] Εν αναμονή της ανακοίνωσης των βαθμολογιών στα τέλη Ιουνίου είναι οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων την περασμένη Τετάρτη. Μαζί με τις βαθμολογίες, αναμένεται να ανακοινωθεί και ο αριθμός των υποψηφίων που συμμετείχαν φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, κάτι που θα δώσει σαφή εικόνα για το πώς θα κινηθούν οι βάσεις για την είσοδο στις σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα μαθήματα, τα οποία φάνηκαν να δυσκόλεψαν τους υποψηφίους θα είναι τα «κλειδιά» για την ολοκλήρωση και του φετινού παζλ. «Αναφορικά με τη γενική εικόνα των επιδόσεων είναι φανερό ότι η δυσκολία των Μαθηματικών θα επηρεάσει οπωσδήποτε το 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικών Σπουδών) και το 4ο (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής)», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Χατζητέγας, εκπαιδευτικός και αναλυτής. Συμπλήρωσε, δε, ότι οι επιδόσεις στο μάθημα των Μαθηματικών σε συνδυασμό με εκείνες στη Φυσική «θα επηρεάσουν πτωτικά τις βάσεις στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο, στα υψηλόβαθμα τμήματα των κεντρικών Πολυτεχνείων». Παράλληλα, όπως εκτίμησε, οι επιδόσεις στο μάθημα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΛΛΑΔΑ, πανελλαδικές, πανελλήνιες