Ο Όμιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου

O Όμιλος AKTOR υπέγραψε σήμερα τη σημαντική σύμβαση αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου από τις ζημιές που υπέστη κατά τη θεομηνία «Daniel», με αποτέλεσμα τη διακοπή της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας στην περιοχή. Τη σύμβαση υπέγραψαν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από πλευράς του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο αναπληρωτής Υπουργός, κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης και από πλευράς Ομίλου AKTOR, o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου. Με αφορμή την ανάληψη του έργου, ο κ. Εξάρχου δήλωσε: «Ο σιδηρόδρομος είναι ταυτισμένος με την ιστορία της Θεσσαλίας και η αποκατάστασή του μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή στην ευρύτερη περιοχή. Πρόκειται για ένα σύνθετο, πρότυπο και καινοτόμο έργο, το πρώτο της γενιάς του που θα κατασκευαστεί με τα χαρακτηριστικά της ανθεκτικότητας που απαιτεί η κλιματική αλλαγή». Πρόκειται για το έργο «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias”», προϋπολογισμού ύψους €181,6 εκατ., το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των έργων […] O Όμιλος AKTOR υπέγραψε σήμερα τη σημαντική σύμβαση αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου από τις ζημιές που υπέστη κατά τη θεομηνία «Daniel», με αποτέλεσμα τη διακοπή της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας στην περιοχή. Τη σύμβαση υπέγραψαν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από πλευράς του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο αναπληρωτής Υπουργός, κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης και από πλευράς Ομίλου AKTOR, o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου. Με αφορμή την ανάληψη του έργου, ο κ. Εξάρχου δήλωσε: «Ο σιδηρόδρομος είναι ταυτισμένος με την ιστορία της Θεσσαλίας και η αποκατάστασή του μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή στην ευρύτερη περιοχή. Πρόκειται για ένα σύνθετο, πρότυπο και καινοτόμο έργο, το πρώτο της γενιάς του που θα κατασκευαστεί με τα χαρακτηριστικά της ανθεκτικότητας που απαιτεί η κλιματική αλλαγή». Πρόκειται για το έργο «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias”», προϋπολογισμού ύψους €181,6 εκατ., το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των έργων ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΚΤΩΡ, κακοκαιρία Daniel