Οικονομία

Ο Άγιος Βαλεντίνος ενισχύει το τουριστικό προϊόν – «Stay in love» λένε οι ξενοδόχοι με ειδικά πακέτα για τους ερωτευμένους

Μπορεί ο Φεβρουάριος να μην είναι από τους πιο “δυνατούς” μήνες για την τουριστική κίνηση και μάλιστα το διάστημα μετά τις γιορτές, αλλά υπάρχουν πάντα τρόποι να ενισχυθεί το τουριστικό προϊόν μιας περιοχής με διάφορες αφορμές που οι επαγγελματίες ξέρουν να αξιοποιούν και να δημιουργούν ελκυστικές προτάσεις. Τα τελευταία χρόνια και αρχής γενομένης από τη Θεσσαλονίκη, ο “φτερωτός θεός” έχει εμπνεύσει τους ξενοδόχους να δημιουργήσουν ειδικά πακέτα για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, που όπως φαίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αφήνει τον κόσμο αδιάφορο. Εφέτος, η 14η Φεβρουαρίου είναι Παρασκευή και δημιουργεί ακόμη ένα καλό τριήμερο που θα δώσει μια “ανάσα” στους ανθρώπους του τουρισμού. «Stay in love, because every love story deserves a beautiful stay», λέει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και όπως κάθε χρόνο προβάλλει τα ειδικά πακέτα για τη γιορτή των ερωτευμένων στα ξενοδοχεία της πόλης, που περιλαμβάνουν ένα ρομαντικό δείπνο, σπα, διαμονή και διάφορα άλλες παροχές ανάλογα με το ξενοδοχείο. «Είναι μια καμπάνια στην οποία συμμετέχουν τα […] Μπορεί ο Φεβρουάριος να μην είναι από τους πιο “δυνατούς” μήνες για την τουριστική κίνηση και μάλιστα το διάστημα μετά τις γιορτές, αλλά υπάρχουν πάντα τρόποι να ενισχυθεί το τουριστικό προϊόν μιας περιοχής με διάφορες αφορμές που οι επαγγελματίες ξέρουν να αξιοποιούν και να δημιουργούν ελκυστικές προτάσεις. Τα τελευταία χρόνια και αρχής γενομένης από τη Θεσσαλονίκη, ο “φτερωτός θεός” έχει εμπνεύσει τους ξενοδόχους να δημιουργήσουν ειδικά πακέτα για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, που όπως φαίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αφήνει τον κόσμο αδιάφορο. Εφέτος, η 14η Φεβρουαρίου είναι Παρασκευή και δημιουργεί ακόμη ένα καλό τριήμερο που θα δώσει μια “ανάσα” στους ανθρώπους του τουρισμού. «Stay in love, because every love story deserves a beautiful stay», λέει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και όπως κάθε χρόνο προβάλλει τα ειδικά πακέτα για τη γιορτή των ερωτευμένων στα ξενοδοχεία της πόλης, που περιλαμβάνουν ένα ρομαντικό δείπνο, σπα, διαμονή και διάφορα άλλες παροχές ανάλογα με το ξενοδοχείο. «Είναι μια καμπάνια στην οποία συμμετέχουν τα  Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Άγιος Βαλεντίνος, τουρισμός, τουριστική κίνηση 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου