Οκτώ οδικά και σιδηροδρομικά έργα που αλλάζουν το χάρτη των υποδομών στην Ελλάδα

Γυρίζει σελίδα ο χώρος των υποδομών στην Ελλάδα. Η εξεύρεση κεφαλαίων από την πολιτεία θα βάλει τις ακροτελεύτιες πινελιές στον καμβά των μεγάλων έργων στην Ελλάδα. Πρόκειται για 8 projects που επι θύραις βρίσκεται η δημοπράτηση τους όταν βρεθούν οι κατάλληλοι πόροι για την υλοποίηση τους δεδομένου ότι μολονότι το ΠΔΕ βαίνει αυξανόμενο δεν είναι αρκετό. Ειδικότερα πρόκειται για τα εξής έργα: Επέκταση Λεωφόρου Κύμης 352 εκατ. ευρώ Είναι το απόλυτο έργο που θα δώσει το φιλί της ζωής στην Αττική Οδό, αφού η παρέμβαση που ανακοινώθηκε από την πολιτεία λίαν προσφάτως απομειώνει περίπου στο 50% τη φόρτιση στον κόμβο της Μεταμόρφωσης και μόνο. Ο διαγωνισμός αφορά στην πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού εδώ και 18 χρόνια. Η Λεωφόρος Κύμης με αυτό το έργο θα φτάσει μέχρι τη Λυκόβρυση στον ανισόπεδο κόμβο Καλυφτάκη. Μεγάλο μέρος του έργου είναι υπόγειο αλλά όπως φαίνεται δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2022 και είναι σε τελικό στάδιο, ωστόσο […] Γυρίζει σελίδα ο χώρος των υποδομών στην Ελλάδα. Η εξεύρεση κεφαλαίων από την πολιτεία θα βάλει τις ακροτελεύτιες πινελιές στον καμβά των μεγάλων έργων στην Ελλάδα. Πρόκειται για 8 projects που επι θύραις βρίσκεται η δημοπράτηση τους όταν βρεθούν οι κατάλληλοι πόροι για την υλοποίηση τους δεδομένου ότι μολονότι το ΠΔΕ βαίνει αυξανόμενο δεν είναι αρκετό. Ειδικότερα πρόκειται για τα εξής έργα: Επέκταση Λεωφόρου Κύμης 352 εκατ. ευρώ Είναι το απόλυτο έργο που θα δώσει το φιλί της ζωής στην Αττική Οδό, αφού η παρέμβαση που ανακοινώθηκε από την πολιτεία λίαν προσφάτως απομειώνει περίπου στο 50% τη φόρτιση στον κόμβο της Μεταμόρφωσης και μόνο. Ο διαγωνισμός αφορά στην πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού εδώ και 18 χρόνια. Η Λεωφόρος Κύμης με αυτό το έργο θα φτάσει μέχρι τη Λυκόβρυση στον ανισόπεδο κόμβο Καλυφτάκη. Μεγάλο μέρος του έργου είναι υπόγειο αλλά όπως φαίνεται δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2022 και είναι σε τελικό στάδιο, ωστόσο ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, αυτοκινητόδρομος, έργα υποδομών, μετρό