Οι πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης για το δικό της rebranding: Οι διαρροές, η μουρμούρα και οι στοχευμένες παρεμβάσεις

Να διατηρήσει το δημοσκοπικό προβάδισμα, επιδιώκοντας να μην υποστεί πολιτική ζημιά από την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, είναι ο βασικός στόχος της κυβέρνησης το επόμενο διάστημα. Σε μια περίοδο που η μετωπική σύγκρουση με την αντιπολίτευση κυριαρχεί τόσο για τον ΟΠΕΚΕΠΕ όσο και για την υπόθεση των Τεμπών με επίκεντρο τον πρώην υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να βάλει τις βάσεις για να γυρίσει την εικόνα, ανεξάρτητα από τον χρόνο των εκλογών. Ο πρωθυπουργός, σύμφωνα με συνομιλητές του, αναγνωρίζει τις δυσκολίες και γι’ αυτό είπε «αποτύχαμε», όπως στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, αλλά την ίδια στιγμή επιχειρεί να διορθώσει τα κακώς κείμενα με άμεσες πρωτοβουλίες, όπως για παράδειγμα τη μετάθεση των αρμοδιοτήτων του «αμαρτωλού οργανισμού» στην ΑΑΔΕ. Παράλληλα, στο Μέγαρο Μαξίμου θέλουν να κλείσουν και τις διαρροές προς τα δεξιά και η επίσκεψη Παρασκευή και Σάββατο του πρωθυπουργού στο Άγιον Όρος είχε και αυτόν τον στόχο. Δεν ήταν μόνο τα 100 εκατ. ευρώ ενίσχυση προς τις Μονές για διάφορα […]