Οι πρεμιέρες του ομίλου Συγγελίδη στη ΔΕΘ και το όραμα για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Με δυναμική παρουσία στη φετινή 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο όμιλος Συγγελίδη παρουσιάζει εντυπωσιακές πρεμιέρες και χαράζει τη στρατηγική του για το μέλλον της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Καββούρης, μίλησε στο media hub του Newsbeast και τη δημοσιογράφο Όλγα Μπαλαφούτη για την πορεία του ομίλου, τις προκλήσεις, τις νέες ευκαιρίες αλλά και τον καθοριστικό ρόλο της εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Ο πελάτης στο επίκεντρο της φιλοσοφίας Ο όμιλος Συγγελίδη δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου από το 1965. Όπως τόνισε ο κ. Καββούρης, το «μυστικό» της επιτυχίας είναι η αφοσίωση στον πελάτη, στοιχείο που χαρακτήρισε από την αρχή τους ιδρυτές, Γεώργιο και Θεοδώρα Συγγελίδη. «Το αυτοκίνητο καλύπτει μια πολύ σημαντική ανάγκη του μέσου ελληνικού νοικοκυριού και γι’ αυτό εμείς προσπαθούμε να δίνουμε πάντα την καλύτερη λύση κινητικότητας» ανέφερε χαρακτηριστικά. Ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο Σήμερα ο όμιλος διαχειρίζεται τις μάρκες Citroën, Peugeot, Opel, DS, Mazda και MG, καλύπτοντας περίπου το 25% της ελληνικής αγοράς. «Ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πωλείται […] Με δυναμική παρουσία στη φετινή 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο όμιλος Συγγελίδη παρουσιάζει εντυπωσιακές πρεμιέρες και χαράζει τη στρατηγική του για το μέλλον της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Καββούρης, μίλησε στο media hub του Newsbeast και τη δημοσιογράφο Όλγα Μπαλαφούτη για την πορεία του ομίλου, τις προκλήσεις, τις νέες ευκαιρίες αλλά και τον καθοριστικό ρόλο της εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Ο πελάτης στο επίκεντρο της φιλοσοφίας Ο όμιλος Συγγελίδη δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου από το 1965. Όπως τόνισε ο κ. Καββούρης, το «μυστικό» της επιτυχίας είναι η αφοσίωση στον πελάτη, στοιχείο που χαρακτήρισε από την αρχή τους ιδρυτές, Γεώργιο και Θεοδώρα Συγγελίδη. «Το αυτοκίνητο καλύπτει μια πολύ σημαντική ανάγκη του μέσου ελληνικού νοικοκυριού και γι’ αυτό εμείς προσπαθούμε να δίνουμε πάντα την καλύτερη λύση κινητικότητας» ανέφερε χαρακτηριστικά. Ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο Σήμερα ο όμιλος διαχειρίζεται τις μάρκες Citroën, Peugeot, Opel, DS, Mazda και MG, καλύπτοντας περίπου το 25% της ελληνικής αγοράς. «Ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πωλείται AUTO, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Citroen, Mazda, MG, ΔΕΘ 2025