Οι νέες αγορές που φέρνουν έσοδα στον τουρισμό – Οι διεθνείς τάσεις και οι προκλήσεις

Σημαντική άνοδος σημειώθηκε τον Απρίλιο στη μέση τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία που λειτούργησαν σε όλη τη χώρα, παρά τη μικρή κάμψη της πληρότητας. Τα στοιχεία που συνέλεξε το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) επιβεβαιώνουν μια σταθερή τάση αύξησης των εσόδων ανά δωμάτιο, η οποία ωστόσο συνοδεύεται από προκλήσεις που σχετίζονται με την προσφορά και τη ζήτηση στο τουριστικό τοπίο. Η μέση τιμή δωματίου ξεπέρασε τον Απρίλιο για πρώτη φορά φέτος τα 100 ευρώ, φτάνοντας τα 109 ευρώ. Η επίδοση αυτή αντιπροσωπεύει αύξηση 12% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2024, όταν η τιμή είχε διαμορφωθεί στα 97 ευρώ. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η μηνιαία αύξηση, καθώς η μέση τιμή ανέβηκε κατά 35% σε σχέση με τα 81 ευρώ του Μαρτίου. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται αφενός σε υψηλότερη ζήτηση και αφετέρου στην είσοδο περισσότερων καταλυμάτων υψηλότερης κατηγορίας στο ενεργό χαρτοφυλάκιο του τουρισμού. Παρά την αύξηση της τιμής, ο δείκτης πληρότητας δεν ακολούθησε ανοδική πορεία. Αντιθέτως, παρουσίασε οριακή μείωση. Σύμφωνα […] Σημαντική άνοδος σημειώθηκε τον Απρίλιο στη μέση τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία που λειτούργησαν σε όλη τη χώρα, παρά τη μικρή κάμψη της πληρότητας. Τα στοιχεία που συνέλεξε το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) επιβεβαιώνουν μια σταθερή τάση αύξησης των εσόδων ανά δωμάτιο, η οποία ωστόσο συνοδεύεται από προκλήσεις που σχετίζονται με την προσφορά και τη ζήτηση στο τουριστικό τοπίο. Η μέση τιμή δωματίου ξεπέρασε τον Απρίλιο για πρώτη φορά φέτος τα 100 ευρώ, φτάνοντας τα 109 ευρώ. Η επίδοση αυτή αντιπροσωπεύει αύξηση 12% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2024, όταν η τιμή είχε διαμορφωθεί στα 97 ευρώ. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η μηνιαία αύξηση, καθώς η μέση τιμή ανέβηκε κατά 35% σε σχέση με τα 81 ευρώ του Μαρτίου. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται αφενός σε υψηλότερη ζήτηση και αφετέρου στην είσοδο περισσότερων καταλυμάτων υψηλότερης κατηγορίας στο ενεργό χαρτοφυλάκιο του τουρισμού. Παρά την αύξηση της τιμής, ο δείκτης πληρότητας δεν ακολούθησε ανοδική πορεία. Αντιθέτως, παρουσίασε οριακή μείωση. Σύμφωνα Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Airbnb, ενοικιαζόμενα δωμάτια, τουρισμός