Οι δασμοί στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα σώσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, εάν η ΕΕ εγκαταλείψει τους στόχους CO2
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να ανακτήσουν ένα σημαντικό μέρος της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, μετά τη μείωση που κατέγραψαν λόγω της αύξησης των πωλήσεων των κινέζικων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, εφόσον διατηρήσουν τους στόχους που έχουν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Την ίδια στιγμή που οι δασμοί στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνουν τις τιμές τους και τα κάνουν λιγότερα προσιτά. Αυτή είναι μια πρόβλεψη της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος, η οποία τονίζει ότι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπορούν να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί, αφού θα βγάλουν στην αγορά τα επόμενα δύο χρόνια αρκετά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV). Από την άλλη τα κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να επεκτείνουν τη θέση τους στο 27% της ευρωπαϊκής αγοράς BEV το επόμενο έτος, εάν η ΕΕ καθυστερήσει τους στόχους του CO2 για το 2025 και βασιστεί μόνο στην επιβολή των δασμών. Όλα αυτά, όταν μερικές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πρότειναν μικρή αναβολή των μέτρων για τους ρύπους. Αυτό θα είχε […] Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να ανακτήσουν ένα σημαντικό μέρος της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, μετά τη μείωση που κατέγραψαν λόγω της αύξησης των πωλήσεων των κινέζικων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, εφόσον διατηρήσουν τους στόχους που έχουν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Την ίδια στιγμή που οι δασμοί στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνουν τις τιμές τους και τα κάνουν λιγότερα προσιτά. Αυτή είναι μια πρόβλεψη της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος, η οποία τονίζει ότι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπορούν να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί, αφού θα βγάλουν στην αγορά τα επόμενα δύο χρόνια αρκετά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV). Από την άλλη τα κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να επεκτείνουν τη θέση τους στο 27% της ευρωπαϊκής αγοράς BEV το επόμενο έτος, εάν η ΕΕ καθυστερήσει τους στόχους του CO2 για το 2025 και βασιστεί μόνο στην επιβολή των δασμών. Όλα αυτά, όταν μερικές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πρότειναν μικρή αναβολή των μέτρων για τους ρύπους. Αυτό θα είχε Διεθνής οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, δασμοί, ηλεκτρικά αυτοκίνητα