Ξεπέρασαν τα 12 δισ. ευρώ οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το 2023
Μία περίοδο υγειούς ανάπτυξης διανύουν τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, δημιουργώντας αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, σύμφωνα με την 28η έκδοση του «Πανοράματος των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» της BOUSSIAS Editors. Ωστόσο, η κερδοφορία του κλάδου εξακολουθεί να παραμένει χαμηλή, ενώ όλα τα κόστη του -λειτουργικά και μη- προσαυξάνονται. Τα στοιχεία του φετινού «Πανοράματος των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» αντλούνται από τους ισολογισμούς των 35 μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου εκτός της Lidl Ελλάς, που δεν δημοσιεύει ισολογισμό. Οι υπό μελέτη επιχειρήσεις του δείγματος το 2023 είχαν πωλήσεις 12,24 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 1,12 δισ. ευρώ ή κατά 10,12% συγκριτικά με το 2022. Πρόκειται για την έβδομη συνεχόμενη χρονιά σημαντικής ανόδου των κλαδικών πωλήσεων, οι οποίες στη διάρκεια της εν λόγω περιόδου αυξήθηκαν κατά 61% ή κατά 4,65 δισ. ευρώ, πράγμα το οποίο οφείλεται στην επίδραση της πανδημίας και των lockdowns, στην πλήρη επαναλειτουργία και περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της άλλοτε Μαρινόπουλος υπό την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη (ΕΥΣ), στην οργανική […] Μία περίοδο υγειούς ανάπτυξης διανύουν τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, δημιουργώντας αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, σύμφωνα με την 28η έκδοση του «Πανοράματος των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» της BOUSSIAS Editors. Ωστόσο, η κερδοφορία του κλάδου εξακολουθεί να παραμένει χαμηλή, ενώ όλα τα κόστη του -λειτουργικά και μη- προσαυξάνονται. Τα στοιχεία του φετινού «Πανοράματος των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» αντλούνται από τους ισολογισμούς των 35 μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου εκτός της Lidl Ελλάς, που δεν δημοσιεύει ισολογισμό. Οι υπό μελέτη επιχειρήσεις του δείγματος το 2023 είχαν πωλήσεις 12,24 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 1,12 δισ. ευρώ ή κατά 10,12% συγκριτικά με το 2022. Πρόκειται για την έβδομη συνεχόμενη χρονιά σημαντικής ανόδου των κλαδικών πωλήσεων, οι οποίες στη διάρκεια της εν λόγω περιόδου αυξήθηκαν κατά 61% ή κατά 4,65 δισ. ευρώ, πράγμα το οποίο οφείλεται στην επίδραση της πανδημίας και των lockdowns, στην πλήρη επαναλειτουργία και περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της άλλοτε Μαρινόπουλος υπό την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη (ΕΥΣ), στην οργανική Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, σούπερ μάρκετ