Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση του μετρό προς Ελληνικό και Γλυφάδα

Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση του μετρό της Αθήνας προς το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, ενώ παράλληλα σχεδιάζονται και οι επόμενες επεκτάσεις, όπως ανακοίνωσε ο Νίκος Κουρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Ελληνικό Μετρό», από το 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2025. «Ξεκινάμε από την επέκταση από την Ανθούπολη προς το Ίλιον, με τρεις σταθμούς σε Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο, παράλληλα με τον εκσυγχρονισμό του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα», σημείωσε ο Νίκος Κουρέτας. Μελέτες έχουν ξεκινήσει και για τη σύνδεση του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με το δίκτυο του μετρό. Όσον αφορά στον χρονικό ορίζοντα όλων αυτών των παρεμβάσεων, ο Νίκος Κουρέτας τόνισε πως κάποιες μελέτες θα χρειαστούν από πέντε έως και δέκα χρόνια, κάποιες ίσως και περισσότερο. «Τα έργα του μετρό είναι δύσκολα, σύνθετα, πολύπλοκα, απαιτούνται πολλά στάδια μελετών μέχρι να φτάσουμε να τα συμβασιοποιήσουμε», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, προσθέτοντας ότι χρειάζονται καλές μελέτες, καλή επίβλεψη και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν. Τέλος, […] Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση του μετρό της Αθήνας προς το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, ενώ παράλληλα σχεδιάζονται και οι επόμενες επεκτάσεις, όπως ανακοίνωσε ο Νίκος Κουρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Ελληνικό Μετρό», από το 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2025. «Ξεκινάμε από την επέκταση από την Ανθούπολη προς το Ίλιον, με τρεις σταθμούς σε Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο, παράλληλα με τον εκσυγχρονισμό του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα», σημείωσε ο Νίκος Κουρέτας. Μελέτες έχουν ξεκινήσει και για τη σύνδεση του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με το δίκτυο του μετρό. Όσον αφορά στον χρονικό ορίζοντα όλων αυτών των παρεμβάσεων, ο Νίκος Κουρέτας τόνισε πως κάποιες μελέτες θα χρειαστούν από πέντε έως και δέκα χρόνια, κάποιες ίσως και περισσότερο. «Τα έργα του μετρό είναι δύσκολα, σύνθετα, πολύπλοκα, απαιτούνται πολλά στάδια μελετών μέχρι να φτάσουμε να τα συμβασιοποιήσουμε», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, προσθέτοντας ότι χρειάζονται καλές μελέτες, καλή επίβλεψη και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν. Τέλος, ΕΛΛΑΔΑ, Γλυφάδα, Ελληνικό, μετρό