Νίκος Τσάδαρης στο Newsbeast: Το 62% των βαριά τραυματισμένων από τροχαία είναι μέσα στις πόλεις

«Δυστυχώς ακόμη απέχουμε πάρα πολύ από το να αποκτήσουμε ευρωπαϊκές συνθήκες οδικής ασφάλειας. Είμαστε πολύ πίσω», δήλωσε ο δημοσιογράφος αυτοκίνησης και οδηγός αγώνων, Νίκος Τσάδαρης στο Newsbeast και τον δημοσιογράφο, Γεώργιο Σαρρή, στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ, αναφορικά με τα τροχαία ατυχήματα και τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. «Στις χώρες της Ευρώπης πρωτεύει στην ανασφάλεια η Ρουμανία με 77 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων και εμείς είμαστε στην τέταρτη ή πέμπτη θέση με 66 νεκρούς, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι μόλις 44. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο πολύ απέχουμε», συμπλήρωσε. Αναφορικά με τις αιτίες των πολυάριθμων τροχαίων ατυχημάτων, ο Νίκος Τσάδαρης τόνισε ότι «πρώτα από όλα φταίει η έλλειψη γενικής παιδείας και η έλλειψη οδηγικής παιδείας. Αν είχαμε αυτά τα δύο βασικά στοιχεία, θα ξέραμε ότι οι οδηγοί ή όσοι συμμετέχουν στην αυτοκίνηση, σαν επιβάτες, σαν πεζοί, πρέπει να συμβιβαστούν σε αυτή τη φάση στις υπάρχουσες συνθήκες, που είναι αυτοί οι δρόμοι, ο παλιός στόλος αυτοκινήτων, η μεσογειακή αμέλεια και η αδιαφορία». […] «Δυστυχώς ακόμη απέχουμε πάρα πολύ από το να αποκτήσουμε ευρωπαϊκές συνθήκες οδικής ασφάλειας. Είμαστε πολύ πίσω», δήλωσε ο δημοσιογράφος αυτοκίνησης και οδηγός αγώνων, Νίκος Τσάδαρης στο Newsbeast και τον δημοσιογράφο, Γεώργιο Σαρρή, στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ, αναφορικά με τα τροχαία ατυχήματα και τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. «Στις χώρες της Ευρώπης πρωτεύει στην ανασφάλεια η Ρουμανία με 77 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων και εμείς είμαστε στην τέταρτη ή πέμπτη θέση με 66 νεκρούς, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι μόλις 44. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο πολύ απέχουμε», συμπλήρωσε. Αναφορικά με τις αιτίες των πολυάριθμων τροχαίων ατυχημάτων, ο Νίκος Τσάδαρης τόνισε ότι «πρώτα από όλα φταίει η έλλειψη γενικής παιδείας και η έλλειψη οδηγικής παιδείας. Αν είχαμε αυτά τα δύο βασικά στοιχεία, θα ξέραμε ότι οι οδηγοί ή όσοι συμμετέχουν στην αυτοκίνηση, σαν επιβάτες, σαν πεζοί, πρέπει να συμβιβαστούν σε αυτή τη φάση στις υπάρχουσες συνθήκες, που είναι αυτοί οι δρόμοι, ο παλιός στόλος αυτοκινήτων, η μεσογειακή αμέλεια και η αδιαφορία». ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΘ, ΔΕΘ 2025, οδηγοί, οδική ασφάλεια, πεζοί, τροχαία