Οικονομία

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα από τη ΔΕΗ το 2026

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με κοινό όραμα τη δημιουργία μιας ενιαίας, απρόσκοπτης εμπειρίας για κάθε πελάτη, η ΔΕΗ εισέρχεται σε μια νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού και ολοκληρωμένων υπηρεσιών. Η κατεύθυνση αυτή αποτυπώθηκε και μέσα από τις ανακοινώσεις του 8ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, επιβεβαιώνοντας τη λογική του «One Vision» που ενοποιεί τις εμπορικές δραστηριότητες και θέτει στο επίκεντρο μια απλή, γρήγορη και πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους τους πελάτες. Συνεχίζοντας τη συστηματική δουλειά των τελευταίων ετών για την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη σε Ελλάδα και Ρουμανία, η ΔΕΗ προχωρά σε μια από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις των υπηρεσιών της, εισάγοντας νέες ψηφιακές εφαρμογές, καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, υπηρεσίες αυτοπαραγωγής ενέργειας και ολοκληρωμένες λύσεις για την καθημερινότητα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων. Την τελευταία τριετία, η ΔΕΗ έχει υλοποιήσει μια σειρά από σημαντικές παρεμβάσεις που άλλαξαν ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες την προσεγγίζουν. Από την αναβάθμιση των καταστημάτων και το νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μέχρι την […] Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με κοινό όραμα τη δημιουργία μιας ενιαίας, απρόσκοπτης εμπειρίας για κάθε πελάτη, η ΔΕΗ εισέρχεται σε μια νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού και ολοκληρωμένων υπηρεσιών. Η κατεύθυνση αυτή αποτυπώθηκε και μέσα από τις ανακοινώσεις του 8ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, επιβεβαιώνοντας τη λογική του «One Vision» που ενοποιεί τις εμπορικές δραστηριότητες και θέτει στο επίκεντρο μια απλή, γρήγορη και πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους τους πελάτες. Συνεχίζοντας τη συστηματική δουλειά των τελευταίων ετών για την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη σε Ελλάδα και Ρουμανία, η ΔΕΗ προχωρά σε μια από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις των υπηρεσιών της, εισάγοντας νέες ψηφιακές εφαρμογές, καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, υπηρεσίες αυτοπαραγωγής ενέργειας και ολοκληρωμένες λύσεις για την καθημερινότητα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων. Την τελευταία τριετία, η ΔΕΗ έχει υλοποιήσει μια σειρά από σημαντικές παρεμβάσεις που άλλαξαν ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες την προσεγγίζουν. Από την αναβάθμιση των καταστημάτων και το νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μέχρι την  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΔΕΗ 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

«Οι πλούσιες χώρες χρωστούν στις φτωχές 500 δισ. δολάρια σε ηθικό χρέος», υποστηρίζει η νομπελίστας οικονομολόγος, Ντιφλό

  • April 23, 2024
Η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας, Εστέρ Ντιφλό, εκτίμησε ότι οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε «ηθικό
Οικονομία

Έρχεται νέο ποινολόγιο για τα τέλη κυκλοφορίας – Πώς θα επιβάλλονται τα πρόστιμα

  • April 24, 2024
Στην αναμόρφωση του πλαισίου των προστίμων που επιβάλλονται σε όσους δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας στην ώρα τους προχωρά το