Νέα σήμανση στα νωπά προϊόντα των σούπερ μάρκετ – Θα μαθαίνουμε την πορεία της τιμής από το χωράφι μέχρι το ράφι

Σημαντικές αλλαγές έρχονται το επόμενο διάστημα στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές θα ενημερώνονται για τις τελικές τιμές των νωπών προϊόντων, όπως είναι τα οπωροκηπευτικά και τα κρέατα, που πωλούνται τόσο στα σούπερ μάρκετ όσο και σε άλλα σημεία λιανικής πώλησης. Σύμφωνα με διάταξη που συμπεριλήφθηκε στο νέο σχέδιο νόμου για τη δημιουργία της Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, οι λιανέμποροι θα πρέπει πλέον να γνωστοποιούν με ειδική σήμανση πώς διαμορφώνεται η τελική τιμή αυτών των προϊόντων. Η σήμανση αυτή θα αποτυπώνει βήμα – βήμα την πορεία της τιμής από το χωράφι μέχρι το ράφι, δηλαδή από τον παραγωγό έως τον τελικό καταναλωτή. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούμε να γνωρίζουμε όχι μόνο πόσο κοστίζει ένα προϊόν, αλλά και πώς φτάνει να κοστίζει τόσο. Η παρέμβαση αυτή είχε αναφερθεί δημόσια τους προηγούμενους μήνες από τον υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο, ο οποίος είχε επισημάνει ότι στόχος είναι να αποτραπούν αδικαιολόγητες ανατιμήσεις στην αγορά, φαινόμενο που έχει […] Σημαντικές αλλαγές έρχονται το επόμενο διάστημα στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές θα ενημερώνονται για τις τελικές τιμές των νωπών προϊόντων, όπως είναι τα οπωροκηπευτικά και τα κρέατα, που πωλούνται τόσο στα σούπερ μάρκετ όσο και σε άλλα σημεία λιανικής πώλησης. Σύμφωνα με διάταξη που συμπεριλήφθηκε στο νέο σχέδιο νόμου για τη δημιουργία της Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, οι λιανέμποροι θα πρέπει πλέον να γνωστοποιούν με ειδική σήμανση πώς διαμορφώνεται η τελική τιμή αυτών των προϊόντων. Η σήμανση αυτή θα αποτυπώνει βήμα – βήμα την πορεία της τιμής από το χωράφι μέχρι το ράφι, δηλαδή από τον παραγωγό έως τον τελικό καταναλωτή. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούμε να γνωρίζουμε όχι μόνο πόσο κοστίζει ένα προϊόν, αλλά και πώς φτάνει να κοστίζει τόσο. Η παρέμβαση αυτή είχε αναφερθεί δημόσια τους προηγούμενους μήνες από τον υπουργό Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκο, ο οποίος είχε επισημάνει ότι στόχος είναι να αποτραπούν αδικαιολόγητες ανατιμήσεις στην αγορά, φαινόμενο που έχει ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, καταναλωτές, προϊόντα, σούπερ μάρκετ, τιμές






