Οικονομία

Νέα καμπάνια Mythos: Αισιοδοξία με ένα τολμηρό «Ε ΚΑΙ;»

Ο Mythos και η BBDO συνεχίζουν να βλέπουν τον κόσμο ως έναν τόπο γεμάτο ευκαιρίες για περισσότερο αυθορμητισμό, χαρά και διασκέδαση, ακόμη κι όταν τα πράγματα δεν είναι τέλεια. Με τη φράση «Τίποτα πιο μυθικό απ’ το πραγματικό», η νέα καμπάνια του Μύθου αναδεικνύει την αληθινή ζωή, χωρίς εξιδανικευμένες εικόνες ή ψεύτικες προσδοκίες. Μέσα από μία άμεση προσέγγιση, φυσικά σκηνικά και πλάνα που ξαφνιάζουν με το χιούμορ και την αλήθεια τους, το νέο τηλεοπτικό spot του Μύθου αποδομεί τις τέλειες εικόνες που προβάλλονται συχνά στα social media και απαντά με ένα απελευθερωτικό «Ε ΚΑΙ;» σε όσα δεν πάνε όπως «θα έπρεπε» – από το ιδανικό ραντεβού μέχρι…το απόλυτο Σαββατόβραδο. Εμπνευσμένη από την αυθεντικότητα του brand και την καθημερινότητα της νέας γενιάς, που αντιμετωπίζει την όποια κατάσταση με δημιουργικότητα και χιούμορ, η καμπάνια μας λέει «Δεν είναι τέλειο; Ε ΚΑΙ; Τουλάχιστον είναι αληθινό.». Στο τηλεοπτικό spot της καμπάνιας «Ε ΚΑΙ;» τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Daniel Bolda, η παραγωγή είναι της Bright […] Ο Mythos και η BBDO συνεχίζουν να βλέπουν τον κόσμο ως έναν τόπο γεμάτο ευκαιρίες για περισσότερο αυθορμητισμό, χαρά και διασκέδαση, ακόμη κι όταν τα πράγματα δεν είναι τέλεια. Με τη φράση «Τίποτα πιο μυθικό απ’ το πραγματικό», η νέα καμπάνια του Μύθου αναδεικνύει την αληθινή ζωή, χωρίς εξιδανικευμένες εικόνες ή ψεύτικες προσδοκίες. Μέσα από μία άμεση προσέγγιση, φυσικά σκηνικά και πλάνα που ξαφνιάζουν με το χιούμορ και την αλήθεια τους, το νέο τηλεοπτικό spot του Μύθου αποδομεί τις τέλειες εικόνες που προβάλλονται συχνά στα social media και απαντά με ένα απελευθερωτικό «Ε ΚΑΙ;» σε όσα δεν πάνε όπως «θα έπρεπε» – από το ιδανικό ραντεβού μέχρι…το απόλυτο Σαββατόβραδο. Εμπνευσμένη από την αυθεντικότητα του brand και την καθημερινότητα της νέας γενιάς, που αντιμετωπίζει την όποια κατάσταση με δημιουργικότητα και χιούμορ, η καμπάνια μας λέει «Δεν είναι τέλειο; Ε ΚΑΙ; Τουλάχιστον είναι αληθινό.». Στο τηλεοπτικό spot της καμπάνιας «Ε ΚΑΙ;» τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Daniel Bolda, η παραγωγή είναι της Bright  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Mythos 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου