Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλειστές οι πύλες των σταθμών από τώρα και για έναν μήνα

Οι πύλες του μετρό Θεσσαλονίκης έκλεισαν το βράδυ της Κυριακής και θα ανοίξουν ξανά για το κοινό σε έναν μήνα από σήμερα. Αιτία η αναστολή όλων των δρομολογίων, λόγω των κρίσιμων δοκιμών για την επέκταση του δικτύου του μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΘ ενεργοποιεί ειδικό σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας νέας λεωφορειακής γραμμής-εξπρές που θα καλύπτει τη διαδρομή της βασικής γραμμής (Νέα Ελβετία – Σιδηροδρομικός Σταθμός), κάνοντας στάσεις κατά μήκος των σταθμών. Παράλληλα, ενισχύονται οι υφιστάμενες γραμμές 3, 31 και 39, ενώ ο Οργανισμός έχει αναστείλει όλες τις άδειες του προσωπικού. Η προσωρινή διακοπή κρίθηκε επιβεβλημένη για την ενσωμάτωση των νέων συστημάτων της επέκτασης, με τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο, να δηλώνει ότι η διαδικασία «δεν είναι κάτι που μπορούσαμε να αποφύγουμε, αλλά μία αναγκαία διαδικασία για την επισφράγιση της ασφάλειας». Όπως διευκρινίζουν οι αρμόδιοι, σε αντίθεση με το μετρό της Αθήνας, το σύστημα της Θεσσαλονίκης είναι πλήρως αυτόματο, χωρίς […] Οι πύλες του μετρό Θεσσαλονίκης έκλεισαν το βράδυ της Κυριακής και θα ανοίξουν ξανά για το κοινό σε έναν μήνα από σήμερα. Αιτία η αναστολή όλων των δρομολογίων, λόγω των κρίσιμων δοκιμών για την επέκταση του δικτύου του μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΘ ενεργοποιεί ειδικό σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας νέας λεωφορειακής γραμμής-εξπρές που θα καλύπτει τη διαδρομή της βασικής γραμμής (Νέα Ελβετία – Σιδηροδρομικός Σταθμός), κάνοντας στάσεις κατά μήκος των σταθμών. Παράλληλα, ενισχύονται οι υφιστάμενες γραμμές 3, 31 και 39, ενώ ο Οργανισμός έχει αναστείλει όλες τις άδειες του προσωπικού. Η προσωρινή διακοπή κρίθηκε επιβεβλημένη για την ενσωμάτωση των νέων συστημάτων της επέκτασης, με τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο, να δηλώνει ότι η διαδικασία «δεν είναι κάτι που μπορούσαμε να αποφύγουμε, αλλά μία αναγκαία διαδικασία για την επισφράγιση της ασφάλειας». Όπως διευκρινίζουν οι αρμόδιοι, σε αντίθεση με το μετρό της Αθήνας, το σύστημα της Θεσσαλονίκης είναι πλήρως αυτόματο, χωρίς ΕΛΛΑΔΑ, μετρό Θεσσαλονίκης, ΟΑΣΘ




