Οικονομία

Μετρό Γραμμή 4: Πώς εξελίσσεται το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα

Με πρόοδο συνεχίζεται η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που υλοποιείται αυτή τη στιγμή στη χώρα. Ο μετροπόντικας «Νίκη» του Ομίλου ΑΒΑΞ, αφού ολοκλήρωσε τη διάνοιξη σήραγγας μήκους 1,4 χιλιομέτρων κάτω από το Γαλάτσι, κατευθύνεται πλέον προς τον επόμενο σταθμό, τον «Ελικώνα». Η πρόοδος αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε εκπροσώπους του Τύπου, με τους δημοσιογράφους να έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο επιβλητικό εργοτάξιο του φρέατος Βεΐκου, σε βάθος 35 μέτρων. Η «Νίκη» θα συνεχίσει τη διαδρομή της υπογείως έως τον σταθμό «Ευαγγελισμός», εκεί όπου το 2026 θα συναντηθεί με τον δεύτερο μετροπόντικα, την «Αθηνά», ολοκληρώνοντας από κοινού τη διάνοιξη της υπόγειας σήραγγας μήκους 12,8 χιλιομέτρων της Γραμμής 4, που θα ενώνει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή. Στο μεταξύ, η «Αθηνά», έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδρομή της από το φρέαρ της Κατεχάκη. Μέχρι σήμερα έχει διανοίξει 3,1 χιλιόμετρα σήραγγας, έχοντας ήδη περάσει κάτω από τους σταθμούς «Γουδή», «Ζωγράφου» και «Ιλίσια», […] Με πρόοδο συνεχίζεται η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που υλοποιείται αυτή τη στιγμή στη χώρα. Ο μετροπόντικας «Νίκη» του Ομίλου ΑΒΑΞ, αφού ολοκλήρωσε τη διάνοιξη σήραγγας μήκους 1,4 χιλιομέτρων κάτω από το Γαλάτσι, κατευθύνεται πλέον προς τον επόμενο σταθμό, τον «Ελικώνα». Η πρόοδος αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε εκπροσώπους του Τύπου, με τους δημοσιογράφους να έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο επιβλητικό εργοτάξιο του φρέατος Βεΐκου, σε βάθος 35 μέτρων. Η «Νίκη» θα συνεχίσει τη διαδρομή της υπογείως έως τον σταθμό «Ευαγγελισμός», εκεί όπου το 2026 θα συναντηθεί με τον δεύτερο μετροπόντικα, την «Αθηνά», ολοκληρώνοντας από κοινού τη διάνοιξη της υπόγειας σήραγγας μήκους 12,8 χιλιομέτρων της Γραμμής 4, που θα ενώνει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή. Στο μεταξύ, η «Αθηνά», έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδρομή της από το φρέαρ της Κατεχάκη. Μέχρι σήμερα έχει διανοίξει 3,1 χιλιόμετρα σήραγγας, έχοντας ήδη περάσει κάτω από τους σταθμούς «Γουδή», «Ζωγράφου» και «Ιλίσια»,  STORIES, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Άβαξ, γραμμή 4 Μετρό, μετρό 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου