Οικονομία

Κωνσταντίνος Κυρανάκης από το Φόρουμ των Δελφών: Σήμερα η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή τρένου με το σύστημα γεωεντοπισμού

«Στόχος είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς σιδηροδρόμου», ξεκαθάρισε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Μεταφορές, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9-12 Απριλίου. Ο κ. Κυρανάκης έκανε γνωστό ότι ήδη γίνεται πιλοτικά χρήση του συστήματος εντοπισμού HEPOS, καθώς όπως είπε, σήμερα ξεκίνησε ένα τρένο από Ρέντη με το εν λόγω σύστημα, το οποίο θα κάνει χαρτογράφηση της πορείας του μέχρι να φτάσει στη Θεσσαλονίκη (πρώτη δοκιμαστική διαδρομή τρένου με το σύστημα γεωεντοπισμού). Το εν λόγω σύστημα τριγωνοποιεί το δορυφορικό σήμα και δίνει απόκλιση λίγων εκατοστών. «Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο θα βλέπουμε την ακριβή θέση των τρένων σε πραγματικό χρόνο, αλλά και τυχόν προβλήματα πάνω στη γραμμή, πριν αυτά τα προβλήματα γίνουν επικίνδυνα», ανέφερε και πρόσθεσε ότι το σύστημα πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλα τα τρένα του δικτύου σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όπως εξήγησε, δύο πομποί θα εγκατασταθούν σε κάθε τρένο, και θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο κέντρο παρακολούθησης της […] «Στόχος είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς σιδηροδρόμου», ξεκαθάρισε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Μεταφορές, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9-12 Απριλίου. Ο κ. Κυρανάκης έκανε γνωστό ότι ήδη γίνεται πιλοτικά χρήση του συστήματος εντοπισμού HEPOS, καθώς όπως είπε, σήμερα ξεκίνησε ένα τρένο από Ρέντη με το εν λόγω σύστημα, το οποίο θα κάνει χαρτογράφηση της πορείας του μέχρι να φτάσει στη Θεσσαλονίκη (πρώτη δοκιμαστική διαδρομή τρένου με το σύστημα γεωεντοπισμού). Το εν λόγω σύστημα τριγωνοποιεί το δορυφορικό σήμα και δίνει απόκλιση λίγων εκατοστών. «Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο θα βλέπουμε την ακριβή θέση των τρένων σε πραγματικό χρόνο, αλλά και τυχόν προβλήματα πάνω στη γραμμή, πριν αυτά τα προβλήματα γίνουν επικίνδυνα», ανέφερε και πρόσθεσε ότι το σύστημα πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλα τα τρένα του δικτύου σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όπως εξήγησε, δύο πομποί θα εγκατασταθούν σε κάθε τρένο, και θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο κέντρο παρακολούθησης της  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, Οικονομικό Φόρουμ Δελφών, ΟΣΕ, σιδηρόδρομος 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου