Οικονομία

Κυρίαρχοι στις παγκόσμιες μεταφορές οι Έλληνες εφοπλιστές: 5.722 πλοία εγχώριων συμφερόντων έδεσαν 157.634 φορές σε λιμάνια το 2024

Ακόμα μία χρονιά επιτυχίας για την ελληνική ναυτιλία ήταν το 2024, καθώς ο ελληνόκτητος εμπορικός στόλος συνέχισε να κυριαρχεί στις παγκόσμιες θαλάσσιες μεταφορές. Παρότι η διεθνής σκηνή χαρακτηρίστηκε από αναταράξεις, με γεωπολιτικούς κινδύνους, αλλαγές σε εμπορικές διαδρομές και σοβαρές προκλήσεις σε βασικές αγορές, τα ελληνικά πλοία όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν αρνητικά, αλλά εμφάνισαν και αύξηση στη δραστηριότητά τους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Lloyd’s List Intelligence, της κορυφαίας διεθνούς υπηρεσίας παροχής δεδομένων, αναλύσεων και πληροφοριών που σχετίζονται με τη ναυτιλία, το παγκόσμιο εμπόριο και τις θαλάσσιες μεταφορές, τα ενεργά πλοία ελληνικών συμφερόντων έφτασαν πέρυσι τα 5.722, σημειώνοντας ελαφρά αύξηση από τα 5.666 του 2023. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν 157.634 προσεγγίσεις σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο, αριθμός αυξημένος σε σχέση με τις 156.145 προσεγγίσεις του προηγούμενου έτους. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες διατηρούν τη στρατηγική τους επικέντρωση στη μεταφορά χύδην φορτίων, δηλαδή φορτίων που δεν είναι συσκευασμένα ή τοποθετημένα σε κοντέινερ, όπως σιτηρά, μεταλλεύματα ή κάρβουνο. Ο στόλος των bulkers αυξήθηκε σημαντικά, από […] Ακόμα μία χρονιά επιτυχίας για την ελληνική ναυτιλία ήταν το 2024, καθώς ο ελληνόκτητος εμπορικός στόλος συνέχισε να κυριαρχεί στις παγκόσμιες θαλάσσιες μεταφορές. Παρότι η διεθνής σκηνή χαρακτηρίστηκε από αναταράξεις, με γεωπολιτικούς κινδύνους, αλλαγές σε εμπορικές διαδρομές και σοβαρές προκλήσεις σε βασικές αγορές, τα ελληνικά πλοία όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν αρνητικά, αλλά εμφάνισαν και αύξηση στη δραστηριότητά τους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Lloyd’s List Intelligence, της κορυφαίας διεθνούς υπηρεσίας παροχής δεδομένων, αναλύσεων και πληροφοριών που σχετίζονται με τη ναυτιλία, το παγκόσμιο εμπόριο και τις θαλάσσιες μεταφορές, τα ενεργά πλοία ελληνικών συμφερόντων έφτασαν πέρυσι τα 5.722, σημειώνοντας ελαφρά αύξηση από τα 5.666 του 2023. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν 157.634 προσεγγίσεις σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο, αριθμός αυξημένος σε σχέση με τις 156.145 προσεγγίσεις του προηγούμενου έτους. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες διατηρούν τη στρατηγική τους επικέντρωση στη μεταφορά χύδην φορτίων, δηλαδή φορτίων που δεν είναι συσκευασμένα ή τοποθετημένα σε κοντέινερ, όπως σιτηρά, μεταλλεύματα ή κάρβουνο. Ο στόλος των bulkers αυξήθηκε σημαντικά, από  Διεθνής οικονομία, Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ελληνική ναυτιλία, εφοπλιστές, λιμάνια, πλοία 

Μπορεί να σας αρέσει αυτό

Οικονομία

Τζέφρι Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για την ενεργειακή μετάβαση

Τον ηγετικό ρόλο της ΔΕΗ στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέδειξε ο
Οικονομία

Η Αμερική με το δολάριο θέλει να πλήξει τις σχέσεις Κίνας-Ρωσίας, αλλά μπορεί να της γυρίσει μπούμερανγκ

Οι ΗΠΑ με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία επεξεργάζονται σχέδιο, για να χρησιμοποιήσουν επίσημα το δολάριο ως μοχλό πίεσης, προκειμένου